پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۴
کد مطلب : 99061

واکسیناسیون کارکنان آرامستان ها و آتش نشانی در قم

قم نيوز : مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم از پایان واکسیناسیون افراد شاغل در سازمان آرامستان ها و آغاز واکسیناسیون افراد شاغل در سازمان آتش نشانی شهرداری خبر داد.
واکسیناسیون کارکنان آرامستان ها و آتش نشانی در قم
واکسیناسیون کارکنان آرامستان ها و آتش نشانی در قم
به گزارش قم نیوز علی اکبر رحیمی که در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا سخن می گفت با اشاره به برخی فضاهای شناسایی شده از سوی شهرداری قم برای راه اندازی مراکز جدید واکسیناسیون بیان داشت: یکی از این فضاها، سوله ای در بلوار یادگار امام (ره) است، ضمن آن که شهرداری قم برای اختصاص فضاهای دیگر در مناطق مختلف شهری نیز آماده است و از این امر حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

وی با تقدیر از پایان واکسیناسیون افراد شاغل در سازمان آرامستان ها، از آغاز واکسیناسیون افراد شاغل در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خبر داد.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم همچنین خاطر نشان کرد: واکسیناسیون فعالان دیگر شهری مانند پاکبانان زحمتکش و دیگر گروه ها و اقشار پُرخطر نیز در دستور کار قرار دارد.

همچنین در این نشست، معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم نیز از آغاز بازرسی ها از مساجد و هیئات همزمان با آغاز مجالس عزاداری سخن گفت و اذعان کرد: مشکلی با هیئت های بزرگ و شاخص در قم وجود ندارد.

یونس عالی پور با ابراز رضایت از رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران ادامه داد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مساجدی که مراسم عزاداری خود را در فضای باز برگزار می کنند مطلوب است.

وی ادامه داد: البته نگرانی هایی درباره روزهای آینده و افزایش جمعیت عزاداران در مراسم ها و احتمال ازدحام بیشتر وجود دارد، اما امیدواریم با نظارت ها، عزاداری های امسال نیز به خیر و خوشی به پیش برود.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری همچنین ابراز امیدواری کرد دستورات و مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا نیز در هیئات عزاداری و به خیر و خوشی مورد توجه قرار گیرد.

و اما مدیرکل صدا و سیمای استان نیز در این نشست به پوشش حداکثری برنامه هیئات توجه داد و گفت: صدا و سیمای استان تنها مجالسی را پوشش خواهد داد که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر با اشاره به پوشش برنامه های حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران در صدا و سیمای مرکز استان یادآور شد: پوشش رسانه ای برنامه حسینیه های سیار، هیئات عزاداری شهرستان های جدید استان و همچنین پوشش بخشی از برنامه های ۱۵ هیئت مذهبی استان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان این که صدا و سیمای مرکز قم تلاش خود را برای تبلیغات و اطلاع رسانی توسعه امر واکسیناسیون در استان به کار گرفته است ابراز امیدواری کرد این تبلیغات و اطلاع رسانی ها با برخی دوگانگی ها یا حتی چندگانگی ها همراه نباشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcez78o.jh8opi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما