شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : 991
امروز صورت گرفت؛

برگزاری دور دوم سفر استاندار قم به بخش کهک

قم نيوز : قم نیوز: دور دوم سفر استاندار قم به بخش کهک امروز با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قم برگزار شد.
برگزاری دور دوم سفر استاندار قم به بخش کهک
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در سومین هفته متوالی و پس از سفر به بخش‌های مرکزی و سلفچگان، این بار راهی بخش کهک شد تا ضمن بررسی مصوبات سفر سال گذشته خود به این بخش، روند فعالیت دستگاه‌های اجرایی در زمینه اجرایی شدن مصوبات سفر قبل را مورد بررسی قرار داده و همچنین نسبت به تصمیم‌گیری برای حل دیگر مشکلات این بخش اقدام کند.

استاندار قم در نخستین برنامه از سفر خود با حضور در روستای خورآباد، در گلزار شهدای این روستا حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

موسی‌پور در ادامه با حضور در منزل شهید کبیری با مادر و فرزند این شهید دوران دفاع مقدس به گفت‌وگو پرداخت.

بازدید از پروژه ساخت ایستگاه آتش‌نشانی روستای صرم، بازدید از محل احداث بخشداری صرم، بازدید از روند اجرای پروژه مسکن مهر در شهر کهک، زیارت امامزاده زینب خاتون و بررسی طرح توسعه این امامزاده و حضور در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان قم از جمله برنامه‌های دور دوم سفر استاندار قم به بخش کهک بود.

در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان قم نیز ضمن بررسی مصوبات سفر سال گذشته، تعدادی مصوبه و پروژه جدید به تصویب رسید و اعتبارات لازم نیز به برخی از پروژه‌هایی که از سال گذشته باقی مانده است تخصیص پیدا کرد.

در این جلسه سه ساعته به صورت جزیی و دقیق روند خدمت‌رسانی دستگاه‌ها و نهادها مورد بررسی قرار گرفت و تذکرات لازم در خصوص برخی از موارد داده شد.

استاندار قم همچنین در پایان سفر خود به بخش کهک به بازدید از محل احداث یادمان شهدای روستاهای فردو، ونارچ و خاوه پرداخت و از نزدیک در جریان روند احداث این پروژه‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdccasqo82bqo.la2.html
نام شما
آدرس ايميل شما