دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : 99135

فراخوان سه فرنگی‌کار قم برای اعزام به کشتی جهانی نروژ

قم نيوز : کشتی‌گیران استان قم از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران برای حضور در مسابقات جهانی 2021 نروژ به اردوی این تیم دعوت شدند.
فراخوان سه فرنگی‌کار قم برای اعزام به کشتی جهانی نروژ
فراخوان سه فرنگی‌کار قم برای اعزام به کشتی جهانی نروژ
به گزارش قم نیوز بعد از بازی‌های المپیک ۲۰۲۱ توکیو که به دلیل حضور یکی از ملی‌پوشان کشتی قم به نام علیرضا نجاتی برای قمی‌های علاقمند به ورزش به ویژه دوست‌داران کشتی حائز اهمیت بسیار فراوان بود، حالا موضوع حضور سه کشتی‌گیر قم در اردوی تیم اعزامی به مسابقات جهانی مطرح است.

طبق برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان، از روز ۲۵ مردادماه اردوی جدید این تیم برای حضور قدرتمند در رقابت‌های جهانی آغاز می‌شود، پیکارهایی که میزبان آن کشور نروژ است و کشتی‌گیران اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۳، ۶۷، ۷۲، ۷۷، ۸۲، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم در آن به میدان می‌روند.

در واقع این نخستین اردوی تیم ملی کشتی کشتی فرنگی بزرگسالان ویژه شرکت در پیکارهای جهانی نروژ است که تا هفتم شهریور ماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار می‌شود و ملی‌پوشان کشتی قم در این اردو علیرضا نجاتی در وزن ۶۳ کیلوگرم، محمدجواد رضایی در وزن ۶۷ کیلوگرم و مهدی ابراهیمی در وزن ۸۲ کیلوگرم هستند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دل‌خانی از فارس رقیب علیرضا نجاتی برای کسب دوبنده تیم اعزامی به پیکارهای جهانی است و در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی از فارس به همراه دو کشتی‌گیر خوزستانی به نام‌های حسین اسدی و کرامت عبدولی رقبای محمدجواد رضایی ملی‌پوش کشتی فرنگی قم محسوب می‌شوند.

در وزن ۸۲ کیلوگرم این اردو نیز مهدی ابراهیمی با سابقه کسب مدال‌های متنوع از پیکارهای برون‌مرزی تمام رده‌های سنی تیم ملی باید با جمال اسماعیلی از تهران و رسول گرمسیری از خوزستان برای گرفتن سهمیه حضور در پیکارهای جهانی ۲۰۲۱ نروژ به رقابت بپردازد، در حالی که همچنان سرمربیگری تیم ملی را محمد بنا بر عهده دارد و مسابقات قهرمانی دنیا روزهای ۱۰ تا ۱۸ مهر ماه در شهر اسلو نروژ به انجام می‌رسد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcgnq9y.ak9yw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما