شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۷
کد مطلب : 99244

دومین شکست هندبالیست‌های پاس قم در لیگ برتر

قم نيوز : تیم هندبال مردان پاس ناجای قم دومین مسابقه خود از دور رفت رقابت‌های فصل 1400 لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور را با شکست پشت‌سر گذاشت.
دومین شکست هندبالیست‌های پاس قم در لیگ برتر
دومین شکست هندبالیست‌های پاس قم در لیگ برتر
به گزارش قم نیوز هندبالیست‌های پاس قم که دومین دوره متوالی در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور یافته‌اند، بعد از شکست در نخستین بازی خود مقابل تیم مطرح ذوب‌آهن اصفهان، دومین بازی این فصل را نیز به قهرمان دوره قبل واگذار کردند.

حریف تیم هندبال پاس قم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور، تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون بود که در فصل 1399 قهرمان این رقابت‌ها شده و قمی‌ها فصل قبل نیز با این تیم سابقه رویارویی داشتند اما در دومین بازی این فصل به حریف باختند.

دو تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و پاس ناجا قم نمایش جذابی داشتند و در مجموع 48 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد که در پایان این تیم قهرمان فصل قبل یعنی نماینده کازرون بود که با نتیجه 28 بر 20 موفق به شکست تیم پاس ناجای قم شد و قمی‌ها دومین باخت این فصل را پذیرفتند.

شاگردان رضا  سفیدگر این دیدار را در شرایطی واگذار کردند که نیمه نخست با اختلاف تنها دو گل و با نتیجه 14 بر 12 از حریف عقب بودند، حالا این تیم باید تمام تمرکز خود را روی دیدارهای آینده قرار داده و به فکر جبران دو باخت متوالی خود در ادامه لیگ برتر باشد.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته مسابقات فدراسیون هندبال، امسال سی و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور با حضور 10 تیم پاس ناجای قم، ذوب‌آهن اصفهان، مس کرمان، ستارگان دشتستان، سپاهان نوین، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، نفت و گاز گچساران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، زغال سنگ طبس و رعد پدافند آمل برگزار می‌شود.

دیدارهای این فصل به دلیل شرایط کرونا به شکل متمرکز و به میزبانی خانه هندبال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مجموعه فدراسیون هندبال برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchkinw.23nwkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما