يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : 99259

بهره مندی از زبان هنر و رسانه برای تبیین معارف دینی

قم نيوز : یکی از کارشناسان مذهبی گفت: زبان هنر و رسانه یکی از بهترین راه های ارتباطی با خداوند است و هنرمندانه ترین کلمات در دعاها قرار دارد .
بهره مندی از زبان هنر و رسانه برای تبیین معارف دینی
بهره مندی از زبان هنر و رسانه برای تبیین معارف دینی
به گزارش قم نیوزحجت الاسلام سید بهاء الدین ضیائی در نخستین شب از مراسم عزاداری هیأت هنر و رسانه که در مجتمع آموزشی هدایت برگزار شد با یاد آوری رسالت و رشادت های حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع)، اظهار کرد: پس از شهادت سالار شهیدان (ع) و با اسارت خانواده ایشان توسط آل یزید مأموریت امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) آغاز شد.

وی با بیان اینکه امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) به ظاهر اسیر و در واقعیت امیر بودند، تصریح کرد: در روزهای نخست که خانواده ابا عبدالله(ع) وارد کاخ یزید شدند، آل یزید از هر فرصتی برای جسارت به ساحت ایشان بهره می برد و همه ورودی ها را با پرچم های رنگی آذین کرده بودند اما روزهای آخر مجبور شدند برای امام حسین (ع) در کاخ یزید مراسم عزاداری برپا کنند که این نشان می دهد حضرت زینب (س) و حضرت زین العابدین (ع) به ظاهر اسیر و در واقع امیر بودند.

این کارشناس مذهبی با تاکید براینکه سلاح امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) گریه و سوگواری بود، تصریح کرد: این سلاح را امروز به دست ما رساندند تا از آن بهره ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین ضیائی با بیان اینکه دعا یکی از راه های ارتباطی با خدا است، بیان کرد: امام سجاد (ع) در صحیفه سجادیه به زیباترین وجه ممکن در پیشگاه خداوند دعا کرده است و می‌توان گفت که زبان هنر و رسانه یکی از بهترین راه های ارتباطی با خداوند است و هنرمندانه ترین کلمات در دعاها قرار دارد .

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcdnx0n.yt0nk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما