يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : 99263
منبع : قم نیوز

حضور قم در نمایشگاه اکسپو دبی ۲۰۲۰

قم نيوز : مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم از برگزاری اولین جلسه هماهنگی شرکت در نمایشگاه اکسپوی دبی ۲۰۲۰ در این استان خبر داد.
حضور قم در نمایشگاه اکسپو دبی ۲۰۲۰
حضور قم در نمایشگاه اکسپو دبی ۲۰۲۰
به گزارش قم نیوز علیرضا ارجمندی در جلسه‌ای که با حضور مدیران و رؤسای انجمن‌ها و جوامع گردشگری و فعالان صنایع‌دستی برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه اکسپو دبی که در کشور امارات برگزار می‌شود فرصتی مغتنمی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری قم در سطح بین‌المللی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم با بیان اینکه حضور کشورهای خارجی در نمایشگاه اکسپو دبی زمینه مناسبی را برای ایجاد تعامل و تبادل اطلاعات گردشگری فراهم خواهد کرد، ادامه داد: همچنین این نمایشگاه محل مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی در حوزه‌ گردشگری استان محسوب می‌شود.

ارجمندی با اشاره به اینکه نمایشگاه اکسپو دبی فرصت مناسبی نیز برای ترویج و شناساندن صنایع‌دستی برای بازدیدکنندگان در این رویداد خواهد بود، افزود: با توجه به ثبت شهر قم به عنوان شهر ملی انگشتر و تمایل کشورهای خارجی به صنعت انگشترسازی، این نمایشگاه محل مناسبی برای بازاریابی این هنر – صنعت است.

وی با بیان اینکه استان قم باید با ابزارهای نوین بازاریابی در این نمایشگاه حضور پیدا کند، تصریح کرد: جذب گردشگران خارجی و ایجاد ارتباطات باید از اهداف مهم بخش خصوصی برای شرکت در این رویداد جهانی باشد. 

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcipra3.t1a3q2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما