قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: مجموعا بیش از 370 ماموریت در حوزه سازمان پارک‌ها برای سال 1400 تعریف شده که پیشرفت فیزیکی و ریالی آنها به صورت دقیق و ماهانه پیگری می‌شود.
اجرای ۳۷۰ ماموریت کلان توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم
اجرای ۳۷۰ ماموریت کلان توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با تاکید بر لزوم فرآیند برنامه‌ریزی و برنامه‌محوری در فضای سبز اظهار کرد: بر همین اساس طی سال‌های اخیر تمام برنامه‌های سازمان براساس برنامه‌ریزی و کنترل پروژه بوده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه از سال ۱۳۹۵ هر سال یک سند راهبری برای سازمان تهیه شده و طبق این سند برنامه‌‌ها پیگیری، هدفگذاری و زمان‌بندی شده است ادامه داد: در دوره اخیر مدیریت شهری سازمان پارک‌ها و فضای سبز نخستین سازمانی بود که نسبت به استقرار سیستم کنترل پروژه اقدام کرد.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز افزود: نقشی که برنامه محوری و متکی بودن به تدوین و اجرای دقیق برنامه‌ها، در تحول و توسعه ایفا می‌کند بر کسی پوشیده نیست از این نظر برنامه‌های راهبردی سالانه و سند چشم‌انداز فضای سبز شهر قم مبنای فعالیت‌های سازمان بوده است.

جوادیان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده سازمان در سال ۱۴۰۰ گفت: مجموعا بیش از ۳۷۰ ماموریت در حوزه سازمان پارک‌ها برای سال ۱۴۰۰ تعریف شده که پیشرفت فیزیکی و ریالی آنها به صورت دقیق و ماهانه پیگری می شود.

وی رشد و توسعه فضای سبز شهر قم در سال‌های گذشته را ثمره‌ نگاه علمی و برنامه‌محوری دانست و ابراز کرد: با همراهی و نگاه مجموعه شهرداری قم و به ویژه شهردار قم گام‌های بزرگی در زمینه فضای سبز شهر قم برداشته شده است که چهره‌ی شهر قم را تغییر داده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjt8eh.uqehazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما