قم نيوز : معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی استان قم گفت: با پزشکانی که از بیماران هزینه های نامتعارف دریافت می کنند به صورت جدی برخورد می شود.
برخورد جدی نظام پزشکی با دریافت کنندگان هزینه های نامتعارف از بیماران
برخورد جدی نظام پزشکی با دریافت کنندگان هزینه های نامتعارف از بیماران
به گزارش قم نیوز روح الله تقوی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران به مناسبت روز پزشک که به صورت مجازی برگزار شد، با اشاره به تعداد پرونده هایی که در سازمان نظام پزشکی مطرح شده است، اظهار کرد: سال گذشته ۱۶۲ فقره پرونده به هیات حل اختلاف ارجاع شد که از این تعداد، در ‌۱۰۹ پرونده تفاهم و رضایت حاصل شد و در ۴۹ پرونده که عدم سازش بود به دادسرا ارجاع شد.
وی با بیان اینکه چهار پرونده از مجموعه پرونده های سال گذشته همچنان در هیئت حل اختلاف باز است، تصریح کرد: برخی از پرونده ها برائت از سیستم درمانی و بعضی قصور است که کارشناسی های متعدد و استعلام از مراجع ذیربط نیاز دارد.

معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی استان قم با بیان اینکه در قسمت تجدید نظر ۱۱۴ پرونده پزشکی مورد بررسی قرار گرفت، گفت: از این تعداد ۸۹ پرونده به نتیجه رسید و ۲۵ پرونده که سنگین‌تر بود در حال رسیدگی است.

تقوی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دریافت هزینه های نامتعارف از سوی برخی پزشکان، بیان کرد: تعرفه پزشکان مشخص است و سازمان نظام پزشکی با درخواست هزینه‌ای بیشتر از تعرفه پزشکی به صورت جدی برخورد می کند.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd5x0n.yt0n56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما