کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز نوبت دهی غیرحضوری مراکز مراقبت و غربالگری کرونا در استان قم

قم نیوز , 1 شهريور 1400 ساعت 11:43

رئیس مرکز بهداشت استان قم از آغاز نوبت دهی مراکز نمونه گیری کرونا در استان قم به صورت اینترنتی و تلفنی در راستای تکریم مراجعین از اول شهریور ماه امسال خبر داد.


به گزارش قم نیوز سیامک محبی رئیس مرکز بهداشت استان قم با بیان اینکه به جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت و همچنین در راستای تکریم مراجعین، همشهریان می‌توانند قبل از مراجعه حضوری به مراکز ۹ گانه منتخب کرونا در استان قم به صورت تلفنی یا اینترنتی نوبت بگیرند، گفت: سامانه اینترنتی نوبت دهی مراکز خدمات تشخیص و درمان سرپایی کرونا از اول شهریور ماه راه اندازی شده است.

محبی با اشاره به اینکه همشهریان جهت دریافت نوبت می‌توانند از طریق شماره تلفن ۳۷۱۴۰ و انتخاب منوی شماره ۳ نسبت به اخذ نوبت با توجه به محل سکونت و مرکز منتخب اقدام نمایند ، افزود: همچنین امکان اخذ نوبت به صورت اینترنتی و از طریق درگاه https://nobat.muq.ac.ir نیز امکان پذیر می‌باشد. 

رئیس مرکز بهداشت استان قم با تاکید بر اینکه موج پنجم کرونا هم سرعت سرایت و هم شدت بیشتری داشته است، ادامه داد: هنوز به قله این موج نرسیده‌ایم و از مردم می‌خواهیم نسبت به رعایت مسائل بهداشتی توجه بیشتری داشته باشند و از تجمعات و دورهمی‌ها دوری کنند.

انتهای پیام/ 106


کد مطلب: 99293

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/99293/آغاز-نوبت-دهی-غیرحضوری-مراکز-مراقبت-غربالگری-کرونا-استان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir