دوشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : 99293
منبع : قم نیوز

آغاز نوبت دهی غیرحضوری مراکز مراقبت و غربالگری کرونا در استان قم

قم نيوز : رئیس مرکز بهداشت استان قم از آغاز نوبت دهی مراکز نمونه گیری کرونا در استان قم به صورت اینترنتی و تلفنی در راستای تکریم مراجعین از اول شهریور ماه امسال خبر داد.
آغاز نوبت دهی غیرحضوری مراکز مراقبت و غربالگری کرونا در استان قم
آغاز نوبت دهی غیرحضوری مراکز مراقبت و غربالگری کرونا در استان قم
به گزارش قم نیوز سیامک محبی رئیس مرکز بهداشت استان قم با بیان اینکه به جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت و همچنین در راستای تکریم مراجعین، همشهریان می‌توانند قبل از مراجعه حضوری به مراکز ۹ گانه منتخب کرونا در استان قم به صورت تلفنی یا اینترنتی نوبت بگیرند، گفت: سامانه اینترنتی نوبت دهی مراکز خدمات تشخیص و درمان سرپایی کرونا از اول شهریور ماه راه اندازی شده است.

محبی با اشاره به اینکه همشهریان جهت دریافت نوبت می‌توانند از طریق شماره تلفن ۳۷۱۴۰ و انتخاب منوی شماره ۳ نسبت به اخذ نوبت با توجه به محل سکونت و مرکز منتخب اقدام نمایند ، افزود: همچنین امکان اخذ نوبت به صورت اینترنتی و از طریق درگاه https://nobat.muq.ac.ir نیز امکان پذیر می‌باشد. 

رئیس مرکز بهداشت استان قم با تاکید بر اینکه موج پنجم کرونا هم سرعت سرایت و هم شدت بیشتری داشته است، ادامه داد: هنوز به قله این موج نرسیده‌ایم و از مردم می‌خواهیم نسبت به رعایت مسائل بهداشتی توجه بیشتری داشته باشند و از تجمعات و دورهمی‌ها دوری کنند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcbf5b9.rhb99piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما