سه شنبه ۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : 99322

۱۶ طرح صنعتی قم در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

قم نيوز : رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: طی هفته دولت امسال ۱۶ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی و ایجاد ۷۵۰ اشتغال مستقیم در این استان به بهره برداری می‌رسد.
۱۶ طرح صنعتی قم در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد
۱۶ طرح صنعتی قم در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی روز سه شنبه در حاشیه  بهره برداری از چند طرح صنعتی استان به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران، افزود: به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر جامعه افتتاح دو واحد شاخص صنعتی جدید قم در بخش صنایع لوازم خانگی و بسته بندی و برخی خطوط تولید دیگر در اولین روز از هفته دولت به صورت نمادین ترتیب یافت.

به گفته وی، ۱۴۵ میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری بکار رفته برای این دو واحد شاخص صنعتی است که ۱۹۰ اشتغال مستقیم به وجود آورده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم اضافه کرد: هفته آینده و در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برخی از پروژه های صنعتی استان در قالب طرح های هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

سیجانی یادآور شد: تامین مواد اولیه و نقدینگی به همراه اختصاص زمین و زیرساخت ها جهت توسعه و افزایش ظرفیت تولید از مهمترین درخواست های فعالان اقتصادی و صنعتی استان از سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای واحدهای صنعتی قم فراتر از ۷۷ هزار میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در حدود ۲ هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی استان برای بیش از ۶۰ هزار تَن فرصت اشتغال ایجاد شده‌است.

قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، درودگران، فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هر کدام از آنها موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال دارند.

دوم تا هشتم شهریورماه سالروز انفجار دفتر نخست‌وزیری به‌ دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر رییس‌جمهوری و نخست‌وزیر در سال ۱۳۶۰ به‌ نام هفته دولت نام‌گذاری شده‌ است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcewx8o.jh8owi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما