چهارشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : 99332

رضا عیوضی چهارمین نماینده ورزش قم در پارالمپیک 2021

قم نيوز : رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم گفت: رضا عیوضی به عنوان چهارمین نماینده قم سهمیه حضور در بازی‌های پارالمپیک 2021 را به دست آورد.
رضا عیوضی چهارمین نماینده ورزش قم در پارالمپیک 2021
رضا عیوضی چهارمین نماینده ورزش قم در پارالمپیک 2021
به گزارش قم نیوز محمد پیروزمنش ‌اظهار کرد: بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های 2021 پارالمپیک توکیو، از امروز رسما شاهد آغاز این بازی‌ها با انجام چند رقابت در رشته‌های تیمی خواهیم بود و ملی‌پوشان و نماینده‌های ورزش جانبازان و معلولین استان قم نیز به میدان می‌روند.

وی ادامه داد: این دوره از بازی‌های پارالمپیک در کشور ژاپن با افزایش سهمیه‌های ورزش استان قم نیز همراه بود و چهار ورزشکار در دو رشته بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته از قم در این رویداد بزرگ به میدان می‌روند، در حالی که ما در دوره قبل که میزبان آن برزیل بود دو نماینده داشتیم.

رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: در دوره قبل حسین گلستانی در رشته والیبال نشسته یکی از نماینده‌های قم بود که به همراه تیم ملی به مقام قهرمانی بازی‌ها دست یافت و مدال طلا را به ارمغان آورد و در رشته بسکتبال با ویلچر محمد محمدنژاد به نمایندگی از ورزش قم به میدان رفت.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از بازی‌ها علاوه بر گلستانی و محمدنژاد، شاهد حضور سیدحسین حسینی‌جد دیگر ملی‌پوش والیبال نشسته استان قم در ترکیب تیم ملی هستیم و در رشته بسکتبال با ویلچر نیز رضا عیوضی در آخرین لحظات توسط کادر فنی به تیم ملی ملحق شد و مجوز حضور در توکیو 2021 را به دست آورد.

پیروزمنش در پایان اظهار کرد: قم در ورزش جانبازان و معلولین ظرفیت بسیار خوب و قابل توجهی دارد و همان‌گونه که می‌بینید در بزرگترین رویداد ورزشی جهان دارای نماینده‌ هستیم، بنابراین اگر این حوزه بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، قطعا در دیگر میادین نیز شاهد درخشش ورزشکاران معلول خواهیم بود.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcf0md1.w6d1magiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما