قم نيوز : سرپرست تیم بسکتبال شیمیدر قم قم از برنامه‌ریزی منسجم شیمیدر برای حضور موفق در فصل 1400 لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: در نحوه برگزاری لیگ جدید باید شرایط خاص کرونا هم در نظر گرفته شود.
برنامه‌ریزی منسجم شیمیدر برای لیگ برتر بسکتبال / کرونا چالش بزرگ لیگ امسال است
برنامه‌ریزی منسجم شیمیدر برای لیگ برتر بسکتبال / کرونا چالش بزرگ لیگ امسال است
به گزارش قم نیوز فدراسیون بسکتبال ویژه فصل 1400 مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور اقدام به برگزاری جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی این لیگ کرد، جلسه‌ای که با حضور مسوولان فدراسیون، نمایندگان برخی هیات‌ها و تعدادی از باشگاه‌های لیگ برتری برگزار شد و نصرت‌الله جعفریان سرپرست و مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم نیز در آن حضور داشتند.

سرپرست تیم بسکتبال شیمیدر قم راجع به این جلسه اظهار کرد: فدراسیون بسکتبال طرح‌ها و پیشنهاداتی را در خصوص چگونگی برگزاری رقابت‌های فصل 1400 لیگ برتر بسکتبال به حاضرین در جلسه ارائه کرد و اعضای جلسه نیز نظرات خود را پیرامون این موضوع بیان کردند.

نصرت‌الله جعفریان ادامه داد: قرار شد هیات‌های استانی و باشگاه‌هایی که در لیگ برتر نماینده دارند، به شکل مکتوب نقطه نظرات خود را راجع به نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر به فدراسیون ارائه کنند تا در جلسه آتی تصمیم‌گیری نهایی در خصوص دوره جدید این رقابت‌ها انجام و اطلاع‌رسانی شود.

وی شرایط نامطلوب کشور بر اثر تداوم شیوع ویروس کرونا را بزرگترین مانع و چالش در برگزاری رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر بسکتبال ایران عنوان کرد و افزود: متاسفانه هر روز شاهد وضعیت وخیم‌تر کشور به دلیل استمرار شیوع این ویروس هستیم و این موضوع همانند سال گذشته یقینا در برگزاری لیگ مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

جعفریان خاطرنشان کرد: اینکه تعداد بازی‌های بیشتری برگزار شود یقینا بسیار خوب و مطلوب است و به نفع بسکتبال کشورمان است، اما در تصمیم‌گیری برای برنامه‌ریزی و برگزاری رقابت‌های لیگ جدید حتما باید شرایط تحمیلی کرونا نظیر محدودیت‌های تردد، تعطیلی‌های احتمالی فضاهای ورزشی و عدم صدور مجوز برگزاری مسابقات را هم لحاظ کرد.

وی تصریح کرد: متاسفانه کرونا علاوه بر تهدید سلامت افراد جامعه که ورزشکاران نیز جزیی از آن هستند، اوضاع اقتصادی تیم‌ها و باشگاه‌ها را به شدت مورد تاثیر منفی قرار داده و فدراسیون باید به گونه‌ای تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی کند که شرایط مالی نیز در نظر گرفته شده و حالا که بخش‌های مختلف خصوصی و دولتی به فعالیت در بسکتبال ایران علاقه نشان می‌دهند، با یک برنامه‌ریزی سنجیده باید جلوی انصراف از تیم‌داری و تحمیل هزینه‌های مالی به آنها گرفته شود.

سرپرست تیم بسکتبال شیمیدر قم در پایان اظهار کرد: باشگاه شیمیدر نیز که امسال برنامه‌ریزی منسجمی برای حضور در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور کرده، پیشنهادها و نقطه نظرات خود را تا پیش از جلسه آتی به فدراسیون ارائه می‌کند تا ان‌شاءالله بهترین تصمیم برای تداوم پیشرفت‌های این رشته المپیکی اتخاذ شود.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcjiteh.uqehxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما