قم نيوز : مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم از پخت و توزیع ۳۶هزار وعده غذای گرم به همت گروه‌های جهادی این سازمان در دهه نخست ماه محرم امسال خبر داد.
۳۶ هزار وعده غذای گرم در دهه اول محرم به همت طلاب جهادی قم پخت و توزیع شد
۳۶ هزار وعده غذای گرم در دهه اول محرم به همت طلاب جهادی قم پخت و توزیع شد
به گزارش قم نیوز به‌نقل از روابط عمومی سپاه استان، حجت‌الاسلام اسماعیل امیرزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به این که در حال حاضر 115 گروه جهادی تحت اشراف بسیج طلاب قم به ثبت رسیده است، اظهار داشت: در دهه نخست ماه محرم امسال، گروه‌های جهادی طلاب قم، فعالیت‌های متنوع فرهنگی، تبلیغی، عمرانی، اجتماعی، خدمت رسانی و از جمله بحث مقابله با کرونا را در دستور کار خود قرار داده بودند.

وی افزود: در راستای مقابله با کرونا، در همین ایام 308 طلبه اعم از خواهران و برادران در 4 بیمارستان قم حضور یافته و به صورت شیفتی به کادر درمان کمک می کردند که البته این فعالیت همچنان در فاز جدید خود ادامه دارد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم گفت: از دیگر فعالیت‌های شاخص گروه‌های جهادی در دهه اول ماه محرم می‌توان به اعزام حدود یکصد نفر به بوستان‌ها و اماکن عمومی استان قم جهت فعالیت‌های تبلیغی، همچنین اعزام 165 طلبه خواهر و برادر به روضه‌های خانگی و نیز 34 مورد سرکشی از خانواده‌های درگیر با بحث کرونا که از اقشار ضعیف جامعه بوده اند، اشاره کرد.

امیرزاده بیان کرد: در راستای تداوم نهضت کمک مؤمنانه‌، 115 بسته معیشتی میان خانواده‌های محروم در همین ایام به‌همت گروه‌های جهادی این سازمان توزیع شد و علاوه بر این ها با ذبح 24 رأس گوسفند، گوشت آن ها میان خانواده های کم بضاعت به خصوص در مناطق حاشیه ای شهر قم توزیع گردید.

وی خاطرنشان کرد: به همت گروه های جهادی و با مشارکت خیرین و مردم، 36 هزار وعده غذای گرم در دهه اول محرم امسال طبخ و میان خانواده های محروم و کم بضاعت قم و برخی استان ها توزیع شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd9s0n.yt0n56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما