جمعه ۵ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب : 99382
استاندار قم مطرح کرد؛

احیای ۱۵ واحد راکد صنعتی قم در سال جاری

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به برطرف شدن مشکل حقوقی و قضایی فرودگاه قم،گفت: در سال جاری از ۳۸ واحد راکد صنعتی،۱۵ واحد احیا شده است.
احیای ۱۵ واحد راکد صنعتی قم در سال جاری
احیای ۱۵ واحد راکد صنعتی قم در سال جاری
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری قم با اشاره به تحریم‌های اقتصادی گفت: در سال گذشته هیچ‌گونه تعطیل واحد تولیدی نداشتیم و علاوه بر آن ۳۷ واحد راکد صنعتی به مدار تولید برگشته‌است، همچنین برنامه‌ریزی‌شده که امسال ۳۸ واحد راکد صنعتی احیا شوند که تاکنون ۱۵ واحد احیا شده است.

استاندار قم ادامه داد: با توجه به اینکه استان قم در فاصله ۱۲۰ کیلومتری از تهران قرار دارد مزایای اقتصادی بالایی دارد و در صورت تأمین زیرساخت‌های صنعتی، قدرت بالایی در صنعت و تولید پیدا می‌کند.

وی افزود: از اولویت‌های طرح‌های عمرانی استان قم بهره برداری خط یک فاز نخست قطار شهری است که تلاش می‌کنیم یک رام قطار از شهر مشهد یا شهرداری تهران خریداری کنیم تا فاز اول را راه اندازی کنیم.

سرمست با اشاره به برطرف شدن مشکل حقوقی و قضائی فرودگاه قم، تصریح کرد: امید است در دولت جدید این پروژه بزرگ با جذب سرمایه گذار افتتاح شود.

استاندار قم با اشاره به اینکه ۱۰۱ جلسه ستاد مدیریت کرونا از ابتدای شیوع ویروس برگزار شده است، گفت: در جلسات ستاد مدیریت کرونا هزار و۱۱۷ مصوبه تصویب شده که حدود ۹۰ درصد از آنها انجام شده است.

وی استان قم را در اجرا و تصویب پروتکل‌های بهداشتی و مدیریت کرونا از استان‌های پیشرو دانست و افزود: ۴۵۰ تخت از ابتدای شیوع کرونا به ظرفیت بیمارستان‌های اضافه شده و به زودی یک بیمارستان سیار تنفسی به کمک ارتش جمهوری اسلامی در محوطه باز بیمارستان شهید بهشتی افتتاح می‌شود.

سرمست ادامه داد: تزریق واکسن از اولویت‌های استان قم بوده و وضعیت واکسیناسیون در قم مطلوب است و سن واکسیناسیون به افراد بالای ۴۰ سال رسیده و مردم می‌توانند به یکی از ۲۸ مرکز تجمیعی که در استان قم فعال می‌باشد مراجعه و واکسن دریافت کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaueno.49noa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما