جمعه ۵ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : 99383
امام جمعه قم تصریح کرد؛

زیارت،علم،فرهنگ و بین الملل چهار ویژگی مهم استان قم

قم نيوز : امام جمعه قم با اشاره به اینکه استان قم تربیت کننده نیرو برای نظام اسلامی است،گفت:زیارت،علم،فرهنگ و بین الملل چهار ویژگی مهم استان قم است.
زیارت،علم،فرهنگ و بین الملل چهار ویژگی مهم استان قم
زیارت،علم،فرهنگ و بین الملل چهار ویژگی مهم استان قم
به گزارش قم نیوز آیت الله علیرضا اعرافی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری قم با اشاره به زیارت، علم، فرهنگ و بین‌الملل که از ویژگی‌های استان قم است، گفت: مدیران استانی باید با قوانین فرابخشی آشنا باشند تا بتوانند به خوبی اعتبارات شناور و ملی کشور را به استان قم بیاورند، زیرا جایگاه استان قم متفاوت‌تر از سایر استان‌های کشوراست، چراکه قم تربیت کننده نیرو برای نظام اسلامی و تولید اندیشه و معنویت برای جهانیان می‌باشد.

امام جمعه قم ادامه داد: تلاش‌های زیادی در طول یک سال گذشته توسط گروه‌های جهادی و خیرین برای کاهش مشکلات مردم و مبارزه با بیماری همه گیر کرونا صورت گرفته است.

وی افزود: مسؤولیت در نظام اسلامی در هر سطح و پستی که باشد علاوه بر اینکه امانت داری از حقوق مردم و حاکمیت اسلامی است، امانت الهی نیز حساب می‌شود و هر مسؤولی در نظام اسلامی خدمت می‌کند باید بداند که به صورت همزمان امین خدا، امین مردم و امین رهبری و ولی فقیه است.

آیت الله اعرافی تصریح کرد: در یک نظام اداری اسلامی مسؤولیت هر فرد متناسب با تکلیفی است که بر عهده او گذاشته شده است و نباید نگاه وی فقط به دریافت مزد و حقوق مصوب باشد.

امام جمعه قم گفت: استان قم باید از نظر آسیب‌های اجتماعی در پایین‌ترین سطح ممکن باشد و مسئولان استان قم باید در تلاش باشند تا شاخص‌ها را ارتقا دهند و آن‌را معیار کار خود قرار دهند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbffb9.rhb9wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما