جمعه ۵ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : 99392

افتتاح مجازی ۸۵ پروژه استانی در قم

قم نيوز : آیین افتتاح ۸۵ پروژه استانی در عرصه های مختلف با اعتباری بالغ بر ۸۴۲ میلیارد تومان و اشتغالزایی یک هزار و ۳۲۶ نفر با حضور برخی مسؤولان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برگزار شد.
افتتاح مجازی ۸۵ پروژه استانی در قم
افتتاح مجازی ۸۵ پروژه استانی در قم
به گزارش قم نیوز دبیر شورای اداری استان در این مراسم که همزمان با نشست شورای اداری استان در سالن کرامت استانداری و با حضور دو نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با تبریک و تسلیت مناسبت های مختلف، به آغاز به کار دولت سیزدهم توجه داد و برای دولت جدید آرزوی موفقیت کرد.

محمدرضا گروسی همچنین جا به جایی دولت ها را امری بدیهی خواند و از مدیران سازمان های و نهادهای استان خواست تا نسبت به برگزاری نماز جماعت با رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم برگزاری هرگونه جلسه در زمان نماز اهتمام لازم را داشته باشند.

وی افزود: شایسته است تا ادارات استان در هفته دولت نسبت به تکریم جامعه ایثارگران با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

وی همچنین به ضرورت رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی در ادارات و رعایت دورکاری توجه داد و گفت: با توجه به تأسیس فرمانداری ها و بخشداری های جدید در استان، ضروری است تا مدیران ادارات در زمینه معرفی نیروهای لازم در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

دبیر شورای اداری استان سپس به اهمت نظارت مستمر مدیران در حوزه تحت مدیریت خود برای افزایش بازدهی خدمات به جامعه هدف اشاره و اذعان کرد: توسعه دولت الکترونیک و خدمات حضوری باید همچنان در دستور کار ادارات و سازمان های دولتی باشد.

وی افزود: بر اساس مصوبه هیئت دولت مقرر شده است سازمان ها و ادارات دولتی تا پایان شهریور ماه سال جاری، سه خدمت دیگر خود را به صورت الکترونیکی به مردم ارائه دهند تا خدمات غیرحضوری دستگاه ها بویژه بر اساس شیوع کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی توسعه یابد.

همچنین در پایان این نشست و با حضور امام جمعه و استاندار قم و همچنین شرکت حضوری و ویدئوکنفرانسی برخی دیگر از مسؤولان استان، از تمبر یادبود افتتاح مجازی پروژه های هفته دولت رونمایی شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb5fb9.rhb99piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما