جمعه ۵ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب : 99395

ظرفیت‌های بی‌بدیل کاراته قم باید شکوفا شود

قم نيوز : رئیس جدید هیات کاراته استان قم گفت: از همه ورزشکاران، مربیان، قهرمانان، داوران و صاحب‌نظران حوزه ورزش تقاضا می‌کنم پای به عرصه همکاری و هم‌افزایی در هیات کاراته گذاشته و در جهت شکوفایی آن گام برداریم.
ظرفیت‌های بی‌بدیل کاراته قم باید شکوفا شود
ظرفیت‌های بی‌بدیل کاراته قم باید شکوفا شود
به گزارش قم نیوز بعد از ابطال انتخابات زمستان سال 1398 کاراته قم که منجر به حدود یک سال و نیم بلاتکلیفی این هیات ورزشی مدال‌آور و پرافتخار شد، سرانجام در مرداد ماه سال 1400 مجمع انتخابات این هیات شکل گرفت و مهدی بیرانوند از چهره‌های شناخته شده این رشته را برای ریاست چهار سال آینده هیات برگزید.

بیرانوند پس از کسب رای اعتماد اعضای مجمع هیات کاراته استان قم از تمامی فعالان این رشته برای کمک به تحول در کاراته قم دعوت کرد و گفت: اکنون که دوران رقابت پیش از انتخابات به اتمام رسیده و فضای همدلی همراهی و هم‌افزایی شکل گرفته و بعد از قریب به یک سال و نیم وضعیت هیات کاراته مشخص شده، از همه کاندیداها که از ظرفیت و توانمندی مشخصی برخوردار هستند و برنامه‌های خود را ارائه کردند دعوت به همراهی در ارتقاء سطح کاراته استان دارم.

رئیس جدید هیات کارات استان قم افزود: با توجه به اینکه ظرفیت‌های بی‌بدیلی در کاراته قم وجود دارد، از همه ورزشکاران، مربیان، قهرمانان، داوران و صاحب‌نظران حوزه ورزش تقاضا می‌کنم پا به عرصه همکاری و هم‌افزایی در هیات کاراته گذاشته و در جهت شکوفایی آن گام برداریم.

وی ابراز کرد: لازم می‌دانم از تمام کسانی که در دوران پیش از انتخابات بنده را حمایت کردند و پس از انتخابات با ارسال پیام تبریک به اینجانب لطف داشته و حمایت خود را اعلام کردند، کمال تشکر را داشته باشم و از تمام عزیزانی که وارد فضای انتخابات شدند و همه آنهایی که خود را صاحب‌نظر در حوزه مدیریت کاراته می‌دانند اعم از پیشکسوتان، قهرمانان عزیز و مربیان گرانقدر دعوت به همکاری و پشتیبانی از هیات کاراته کنم.

بیرانوند به اهمیت حمایت اداره کل ورزش و جوانان از این رشته اشاره و بیان کرد: این اداره کل با فراهم کردن فضایی مناسب مجمع هیات را برگزار کرد و امیدوارم در آینده با حمایت‌های خود از این رشته پرطرفدار و موفق در استان قم در مسیر شکوفایی هر چه بیشتر این رشته در عرصه ملی و بین‌المللی یاری‌رسان هیات کاراته باشد.

وی در پایان اظهار کرد: فرصت را مغتنم شمرده از  روسای پیشین این رشته اساتید دهپرور، ابوالحسنی، ملکی، عابدی و برخوردار دوست عزیز و بزرگوارم و همچنین مهرداد حاجی‌زاده و محمد علیمردانی سرپرستان هیات کمال قدردانی داشته باشم، امیدوارم تجربیات گرانسنگ‌شان را به اشتراک گذاشته و در بالندگی روز افزون کاراته همت کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcenx8o.jh8ooi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما