شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب : 99399

تیم بدمینتون رعد پدافند شخصیت قهرمانی داشت

قم نيوز : بازیکن با تجربه تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم گفت: به نظر من مسابقات فصل 1399 لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور بسیار با کیفیت بود و تا هفته آخر تلاش کردیم و قهرمان شدیم.
تیم بدمینتون رعد پدافند شخصیت قهرمانی داشت
تیم بدمینتون رعد پدافند شخصیت قهرمانی داشت
به گزارش قم نیوز تیمی که با موفقیت در مسابقات فصل 1398 لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور توانست مجوز صعود به لیگ برتر را کسب کند، در رقابت‌های سال 1399 لیگ برتر این رشته که با حضور 6 تیم به شکل دوره‌ای به انجام رسید با درخشش خیره کننده به مقام قهرمانی دست یافت.

این تیم رعد پدافند هوایی قم است که با هدایت محمدرضا مطیع مربی بومی خود و ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه این رشته در مسابقات لیگ برتر سال ۹۹ در ۱۰ هفته مقابل حریفان خود ۹ پیروزی کسب کرد و برای نخستین‌بار قم را در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی این رشته صاحب عنوان قهرمانی کرد.

از بازیکنان شاخص این تیم محمد پایروند بدمینتون‌باز اهل کرمانشاه تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم است که راجع به موفقیت تیمش می‌گوید: لیگ با کیفیتی بود و علاقمندان به این رشته دیدند که قهرمانی چندان راحت نبود و تا هفته آخر برای این موفقیت تلاش کردیم، به نظر من همه چیز در رعد پدافند خوب بود و در نهایت به قهرمانی تیم منجر شد.

وی راجع به هیئت بدمینتون استان قم نیز اظهار نظر کرد و افزود: تمام اقدامات هیئت قم خوب و به موقع بود، من به شخصه از حضور در این تیم و عملکرد هیئت بدمینتون قم راضی هستم، پرداخت‌ها به موقع انجام شد، میزبانی‌های قم بسیار عالی بود، امکانات و دیگر شرایط در حد مطلوب بود.

بازیکن تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم ابراز کرد: تیم ترکیبی از باتجربه‌ها و بازیکنان جوان بود که به نظر من کنار هم خیلی خوب کار کردیم و قهرمان شدیم، به نظرم رعد تیم خیلی خوبی دارد و امیدوارم امسال هم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور موفق باشد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdci3pa3.t1a332bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما