شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب : 99416

کسب مقام سوم هیات بدمینتون قم در رده بندی کشوری

قم نيوز : دبیر هیات بدمینتون استان قم گفت: هیئت بدمینتون استان قم در سال ۹۹ در رده بندی هیئت های سراسر کشور مقام سوم را بدست آورد.
کسب مقام سوم هیات بدمینتون قم در رده بندی کشوری
کسب مقام سوم هیات بدمینتون قم در رده بندی کشوری
به گزارش قم نیوز علی فرجی امروز با اشاره به پیشرفت های هیات بدمینتون در سال های اخیر اظهار کرد: هیئت بدمینتون استان قم در سال ۹۹ در رده بندی هیئت های سراسر کشور مقام سوم را بدست آورد.

وی بیان کرد: این درحالی است که این هیئت در سال۹۶ مقام یازدهم، سال ۹۷ مقام دهم و سال ۹۸ مقام پنجم را کسب کرده بود.

دبیر هیات بدمینتون استان قم با تاکید بر اینکه استان قم در سال ۱۴۰۰ در مسابقات منطقه ای خردسالان و نوجوانان شرکت کرد تصریح کرد: قم در این مسابقات در هر دو بخش دختران و پسران کلکسیونی از مدال ها را کسب کرد.

وی ادامه داد: در حالی که آماده مسابقات رنکینگ، قهرمانی کشور و لیگ برتر می شدیم کرونا باعث تعطیلی و به تعویق افتادن مسابقات شد.

فرجی با اشاره به شرایط امروز بدمینتون استان قم در مقایسه با سال 97 که تیم مدیریتی جدید روی کار آمد خاطرنشان کرد: این هیئت که از شهریور ۹۷ روی کار آمده در حالی سه سال از عمرش میگذرد که نیمی از آن در تعطیلات و کرونا بوده است و در این مدت توانسته ایم در بخش های مختلف ملی مقام های برتر را کسب کنیم.

وی با اذعان به اینکه بدمینتون قم در بخش های پایه حرف های زیادی برای گفتن درسطح کشور دارد گفت: امسال هم با قدرت در لیگ برتر حاضر می شویم؛ اگرچه با افزایش تیم ها و افزایش رفت و آمد و افزایش هزینه ها کار برایمان سخت است و احتمال دارد بازیکنی مثل سال گذشته به خدمت نگیریم و با بازیکنان بومی و سرباز در رقابت ها شرکت کنیم ولی بسیار امیدواریم که باز برای شهر قم افتخار آفرینی کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciq5a3.t1a3z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما