يکشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : 99432

افزایش اختیارات استانداران در موضوع مبارزه با کرونا

قم نيوز : استاندار قم از افزایش تفویض اختیارات به استانداران سراسر کشور در موضوع مبارزه با کرونا خبر داد.
افزایش اختیارات استانداران در موضوع مبارزه با کرونا
افزایش اختیارات استانداران در موضوع مبارزه با کرونا
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست امروز در سخنانی با اشاره به شرایط کرونایی در استان های مختلف کشور اظهار کرد: در حال حاضر ۳۰۶ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۰ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۳۲ شهرستان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

وی اقناع سازی افکار عمومی را برای رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی توأم با انجام واکسیناسیون از مهم ترین سیاست های فعلی مبارزه با کرونا دانست و خاطر نشان کرد: بر این اساس، تداوم تولید و واردات واکسن نیز در دستور کار قرار دارد.

استاندار قم سپس به افزایش تفویض اختیارات به استانداران توجه داد و اذعان کرد: این موضوع از جمله مصوبات نشست اخیر ستاد ملی مبارزه با کروناست و مقرر شده تا مصادیق این افزایش اختیارات در وزارت کشور مشخص شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که استان قم در زمینه واکسیناسیون و نسبت به میانگین کشوری در وضعیت خوبی قرار دارد یادآور شد: گروه های پُرخطر در اولویت دریافت واکسن قرار دارند، ضمن این که افزایش تخت های بیمارستانی نیز مورد توجه بوده است.

استاندار قم با بیان این که وضعیت استان قم در موج فعلی بیماری کرونا در حال تثبیت است ابراز امیدواری کرد سیر شیوع کرونا در هفته های آتی و در استان به روند نزولی درآید.

وی در عین حال به نشست اخیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اشاره و بیان کرد: لازم است تا پیگیری جذب و تخصیص اعتبارات ملی و استانی قم برای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و دستگاه های حمایتی از جمله بهزیستی در دستور کار باشد.

سرمست با اشاره به افزایش سهم واکسیناسیون استان قم افزود: گروه های پُرخطر در اولویت دریافت واکسن قرار دارند و از این رو مراکز ترک اعتیاد هم باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

استاندار قم همچنین کشف کارگاه تولید مواد مخدر را در استان مورد توجه قرار داد و از اهتمام مسؤولان استان در راستای مبارزه با مواد مخدر قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcgxt9y.ak9yw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما