پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : 99514

عبدالملکی: اهتمام وزارت کار به حل مشکلات تولید جدی است

قم نيوز : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه بحران کرونا برای واحدهای تولیدی مشکلاتی را به دنبال داشته است گفت: حل مشکلات تولید و آسیب‌های ناشی از کرونا در اولویت برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار داشته و برنامه‌های مختلفی در این زمینه پیش بینی شده است.
عبدالملکی: اهتمام وزارت کار به حل مشکلات تولید جدی است
عبدالملکی: اهتمام وزارت کار به حل مشکلات تولید جدی است
به گزارش قم نیوز حجت‌الله عبدالملکی امروز در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون اهالی صنعت در شهرک شکوهیه قم در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز در سفر به شهر مقدس قم فرصتی فراهم شد تا در مرکز واکسیناسیون اهالی صنعت در شهرک شکوهیه حضور پیدا کرده و از نزدیک به فعالان در این مرکز خسته نباشید بگوییم.

وی با بیان اینکه نظم بسیار خوبی در انجام واکسیناسیون در قم وجود داشته که قابل تقدیر است، بیان کرد: انتظار داریم که کارگران عزیز با حضور در این مرکز نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه از دیگر استان‌ها هم انتظار می رود که از این طرح قم الگو برداری کنند، خاطرنشان کرد: دیگر استان‌ها هم می توانند مراکزی را در شهرک های صنعتی برای واکسیناسیون کارگران فعال کنند.

وی با اشاره به اینکه بحران کرونا برای واحدهای تولیدی مشکلاتی را به دنبال داشته است گفت: حل مشکلات تولید و آسیب‌های ناشی از کرونا در اولویت برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار داشته و برنامه‌های مختلفی در این زمینه پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdchkmnw.23nwzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما