چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۳
کد مطلب : 99643

نقش شبکه کوثرنت در پیشبرد برنامه‌های حوزه‌ علمیه خواهران

قم نيوز : مدیر شبکه کوثرنت حوزه های علمیه خواهران با اشاره به ظرفیت ارتباطی و اطلاع رسانی این شبکه برای مدارس و مدیریت‌های استانی، گفت: شبکه کوثرنت در پیشبرد اهداف و برنامه های معاونت‌های حوزه های علمیه خواهران می تواند نقش مؤثر داشته باشد.
نقش شبکه کوثرنت در پیشبرد برنامه‌های حوزه‌ علمیه خواهران
نقش شبکه کوثرنت در پیشبرد برنامه‌های حوزه‌ علمیه خواهران
به گزارش قم نیوز رضا جمشیدکیانی با اشاره به نقش شبکه کوثرنت در پیشبرد اهداف و برنامه های معاونت‌های حوزه های علمیه خواهران، اظهار داشت: این شبکه در امور راهبردی متعددی با مدارس و معاونت ها همکاری داشته است تا بتوانند از ظرفیت‌های این شبکه استفاده کنند.

مدیر شبکه کوثرنت با بیان اینکه یکی از ویژگی های برجسته شبکه، حضور و امکان ارتباط آسان با طلاب و اساتید است، افزود: مدارس و معاونت ها می توانند از این ظرفیت برای اجرای برنامه های خود در سطح مدرسه، استان و کشور بهره برداری کنند و حتی طرح های لازم را از این طریق منعکس و اطلاع رسانی گسترده نمایند.

وی ادامه داد: شبکه کوثرنت ظرفیت بزرگی برای دسترسی سریع و آسان به افراد، فراهم کرده است و کادر مدارس و استان می توانند برنامه ها و فعالیت های خود را در شبکه کوثرنت منتشر نمایند تا امکان تعامل و ارتباط با تمامی طلاب، اساتید و کادر سراسر کشور را داشته باشند.

جمشیدکیانی با اشاره به اینکه اداره آموزش و فرهنگ سازی فضای مجازی حوزه های علمیه خواهران آمادگی خود برای حمایت و اجرای سریع و بدون تشریفات تبلیغات و انعکاس هر گونه برنامه، دوره، نشست، فراخوان، مسابقات و اطلاعیه‌های مورد نظر مدارس در این شبکه را اعلام می نماید، خاطر نشان کرد: برای این منظور کادر حوزه کافی است مطالب خود را در شبکه کوثرنت منتشر کرده و کاربر «کارشناس فضای مجازی» را منشن کنند و یا از طریق پیام اتوماسیون درخواست و موضوع طرح خود را  در میان بگذارند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaeino.49noy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما