قم نيوز : یکی از مراجع تقلید گفت: یکی از نقاط مشترک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه های علمیه در مساله فرهنگ و تعمیق باورهای دینی است و باید به این مقوله توجه لازم صورت گیرد.
تعمیق باورهای دینی فصل مشترک فعالیت‌های مشترک حوزه و وزارت ارشاد است
تعمیق باورهای دینی فصل مشترک فعالیت‌های مشترک حوزه و وزارت ارشاد است
به گزارش قم نیوز آیت الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در عرصه فرهنگ، انسان سازی از اهمیت زیادی برخوردار است، بیان کرد: بعد فرهنگی در بین ابعاد وجودی انسان از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر نسبت به این بعد توجه شود، دیگر جنبه های وجودی او در مسیر هدایت الهی قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه مسؤولیت در نظام اسلامی وسیله ای برای امرار معاش نیست، گفت: مسؤولیت در دین اسلام امانت الهی است و مسؤولیت پذیری در نظام اسلامی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

این مرجع تقلید توجه به سه مقوله ایمان به خدا، علم و دانش اندوزی و عقل و قدرت تشخیص را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: باید این مقوله‌های مهم مورد توجه قرار گرفته و در برنامه ریزی مسؤولان لحاظ شود.

وی با اشاره به اشتراکات وزارت ارشاد و حوزه های علمیه بیان کرد: یکی از نقاط مشترک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه های علمیه در مساله فرهنگ و تعمیق باورهای دینی است و باید به این مقوله توجه لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgu39y.ak9y34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما