قم نيوز : وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سال‌های اخیر دچار درزمینهٔ فرهنگ دچار پسرفت شده‌ایم و باید تلاش کنیم در همه بخش‌های کشور با عدالت فرهنگی فعالیت کرده و در این زمینه برنامه‌ریزی داریم.
ظرفیت علما و روحانیت در پیشرفت وزارتخانه ارشاد اسلامی به‌کارگیری می‌شود
ظرفیت علما و روحانیت در پیشرفت وزارتخانه ارشاد اسلامی به‌کارگیری می‌شود
به گزارش قم نیوز محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: احیای ارزش‌های اسلامی و هنر دینی مورد تأکید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، این وزاتخانه پسوند اسلامی دارد و مأموریت‌های آن براین اساس بازتعریف می‌شود.

وی افزود: سال‌های اخیر دچار درزمینه فرهنگ دچار پسرفت شده‌ایم و باید تلاش کنیم در همه بخش‌های کشور با عدالت فرهنگی فعالیت کرده و در این زمینه برنامه‌ریزی داریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: حوزه فرهنگ دینی بسیار غنی است وباید تلاش کنیم بسترهای شکوفایی در جامعه فراهم شود، امروز با توجه به وجود جوانان انقلابی ورویش هایی صورت گرفته و وضعیت بسیار خوبی داریم.

اسماعیلی عنوان کرد: در سرفصل‌های هنری با جوانان مومن و انقلابی مواجه هستیم که توانایی نقش‌آفرینی در زمینه‌های مختلف رادارند، در این زمینه دولت نقش مهمی بر عهده دارد و مقام معظم رهبری بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت این جوانان تأکید کردند.

وی تصریح کرد: ارتباط با مراجع و علما و حوزه علمیه قم مورد تأکید است و باید از بستر علما و روحانیت در پیشرفت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استفاده کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به فعالیت‌های انقلابی آیت‌الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: رویکرد حمایتی و انقلابی شما پیش از انقلاب موردتوجه است، در این 42 سالی که از انقلاب گذشته شما همواره از استوانه‌های انقلاب اسلامی بوده‌اید.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccieqo.2bqom8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما