يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : 99713
منبع : قم نیوز

انتقاد امیرآبادی از اعلام وضعیت نارنجی در قم

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بالا بودن میزان فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا در شرایط کنونی، از اعلام وضعیت نارنجی برای شهر قم انتقاد کرد.
انتقاد امیرآبادی از اعلام وضعیت نارنجی در قم
انتقاد امیرآبادی از اعلام وضعیت نارنجی در قم
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در همایش تخصصی کارگروه‌های مشورتی و نظارتی مجمع نمایندگان استان با بیان این که وضعیت قم از نظر کرونایی قرمز است بیان کرد: وضعیت کرونایی استان با این تعداد از مرگ و میر نمی‌تواند نارنجی باشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تصریح بر این که مسئولان باید با صداقت با مردم سخن بگویند به اهمیت بسیار زیاد گسترش واکسیناسیون توجه داد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان باید همه سهمیه واکسن‌های تخصیص یافته به استان را برای واکسینه کردن مردم استفاده کند تا امکان پیگیری مجدد سهمیه وجود داشته باشد، ضمن آن که خیرین درباره اضافه کار پرسنل دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان در گسترش واکسیناسیون، پای کار هستند.

امیرآبادی فراهانی همچنین اضافه کرد: کمک به بخش دولتی و دانشگاه علوم پزشکی برای توسعه واکسیناسیون عمومی با استفاده از همراهی و همیاری خیرین و گروه‌های جهادی، یکی از ضروریات امروز است که باید پیگیری و دنبال شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی سپس به تشکیک برخی از افراد در موضوع واکسن اشاره ویادآورشد: برخی از این افراد خود را طرفدار ولایت و انقلاب می‌دانند که باید به آن‌ها گفت، شاخص‌ترین مسئله در این موضوع آن است که رهبر معظم انقلاب شخصا اقدام به دریافت واکسن کردند، بنابراین اگر این افراد واقعا انقلابی و ولایتمدار هستند، باید در تأسی به سیره عملی حضرت آقا، دست از این تشکیک‌ها بردارند.

او ادامه داد: همه مردم استان باید نسبت به تشویق یکدیگر به واکسیناسیون علیه بیماری کرونا نیز همت گمارند تا استان قم به استان اول و نمونه در واکسیناسیون تبدیل شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در عین حال از کارگروه بهداشت و درمان مجمع نمایندگان استان خواست تا همچنان در موضوع مبارزه با کرونا به ویژه واکسیناسیون به عنوان ضرورت و نیاز روز استان و کشور، پیشقدم و فعال باشد.

امیرآبادی همچنین با اشاره به ضرورت ارزیابی مدیران استانی توسط کارگروه‌های مشورتی و نظارتی مجمع نمایندگان استان اذعان کرد: بر این اساس لازم است تا اسامی مدیران متخصص، متعهد، مردمی، ضدفساد و جهادی جهت معرفی به نهاد‌ها و دستگاه‌ها آماده شود.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcipya3.t1a3z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما