دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : 99738

معرفی 11 بازیکن شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران

قم نيوز : اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور معرفی شدند.
معرفی 11 بازیکن شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران
معرفی 11 بازیکن شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران
به گزارش قم نیوز از سال 1388 که باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر در رشته المپیکی بسکتبال تیم‌داری می‌کند و از سال 1395 که نخستین‌بار تیم مردان این باشگاه در لیگ برتر حضور یافت، این نخستین بار است که مسوولان این باشگاه تصمیم به تیم‌داری در بخش بانوان گرفته‌اند.

موضوع حضور شیمیدر قم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور اوایل شهریور ماه در هیات مدیره شیمیدر مطرح و مورد تصویب قرار گرفت، تا قم برای نخستین‌بار در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی بسکتبال زنان ایران نیز یک نماینده داشته باشد، تیمی قدرتمند که با توجه به نحوه گزینش نفرات مدّ نظر در کادر فنی و انتخاب بازیکن، یکی از مدعیان قهرمانی است.

با نظر کادر فنی بازیکنان جدید تیم شیمیدر بلافاصله معرفی شدند و بر این اساس تینا عیسائیان، آناهیس خداوردیان، سمیه اسماعیل‌زاده، فائزه شهریاری، مهلا طاهری، شادی عبدالوند، کیمیا یزدیان تهرانی، ساناز اسکندری، آیدا گل‌محمدی، وانه خیچومیان و مهسا تقی‌زاده نفراتی هستند که قرارداد آنها با تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم به ثبت رسیده و این تیم به سرمربیگری شایسته متشرّعی و سرپرستی مهسا عرب‌علی در فصل جدید لیگ برتر به میدان می‌رود.

شیمیدر قم این روزها زیر نظر سرمربی تیم ملی بسکتبال زنان ایران یعنی شایسته متشرّعی با برگزاری تمرینات و برنامه‌های متنوع آماده‌سازی، برای رویارویی با حریفان لیگ برتر آماده می‌شود، در شرایطی که فدراسیون بسکتبال به باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر بانوان روز 31 شهریور ماه را به عنوان روز آغازین لیگ جدید اعلام کرده است.

با توجه به قرعه‌کشی صورت گرفته در جلسه رئیس و نایب‌رئیس فدراسیون بسکتبال با نمایندگان ۱۲ تیم حاضر در رقابت‌های لیگ برتر بانوان ایران، فصل 1401 – 1400 این مسابقات در دو گروه مقدماتی به شکل دوره‌ای برنامه‌ریزی شده تا رتبه‌ تیم‌ها برای حضور در مرحله پلی‌آف مشخص شود.

بر این اساس در گروه نخست بازی‌ها، تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم با تیم‌ها گروه بهمن تهران، امرتات تهران، بانوان شهر گرگان، سپهرداد تهران و ای‌زی بسکتبال هم‌گروه است و تیم‌های گروه دوم مهرام تهران، اکسون تهران، پالایش نفت آبادان، پاز تهران، ستاد گاز تهران و فولاد مبارکه سپاهان هستند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcfced1.w6d1magiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما