کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز به کار پویش به‌ افق‌ اربعین

خبرگزاری حوزه نیوز , 22 شهريور 1400 ساعت 19:41

مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران از آغاز به کار پویش به‌ افق‌ اربعین خبر داد و گفت: این پویش با هدف نشر معارف حسینی و شعار محوری «الحسین؛ سفینة النجاه» فعالیت خود را آغاز کرده است.


آغاز به کار پویش به‌ افق‌ اربعین
پویش به‌ افق‌ اربعین
حوزه/ مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران از آغاز به کار پویش به‌ افق‌ اربعین خبر داد و گفت: این پویش با هدف نشر معارف حسینی و شعار محوری «الحسین؛ سفینة النجاه» فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش قم نیوز خانم ماندانا جلالی در گفت و گویی اظهار داشت: به همت جمعی از بانوان طلبه و مبلغ حوزه های علمیه خواهران و همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی، پویش «به‌ افق‌ اربعین» با هدف نشر معارف حسینی و شعار محوری «الحسین؛ سفینه النجاه» آغاز به کار کرد.

وی به بخش های مختلف این پویش اشاره کرد و افزود: این بخش ها شامل «موکب مجازی»، «تولیدات هنری و رسانه ای»، «واژگان شیدایی» و «قاب خاطرات» است.

مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران با بیان این که موکب مجازی شامل ایجاد صفحات در شبکه های اجتماعی، راه اندازی کانال در پیام رسان ها و وبلاگ نویسی می شود، ادامه داد: در بخش تولیدات هنری و رسانه‌ای نیز علاقه‌مندان می توانند با تولید کلیپ، پادکست، پوستر، عکس نوشته و انتشار آن در فضای مجازی با عنوان «#‌به‌_افق‌_اربعین» در پویش حضور فعال داشته باشند.

وی واژگان شیدایی را از دیگر بخش های پویش به افق اربعین عنوان کرد و گفت: در این بخش علاقه مندان می توانند آثار خود در قالب های شعر، داستان کوتاه، متن سخنرانی، دلنوشته، سفرنامه و یادداشت را با هشتگ پویش در فضای مجازی منتشر کنند.

خانم جلالی خاطرنشان کرد: قاب خاطرات نیز عنوان بخش ارسال عکس و فیلم ثبت شده توسط زائران حسینی از اربعین سال های گذشته با هشتگ #‌به‌_افق‌_اربعین در فضای مجازی است.

وی بیان داشت: همچنین علاقه مندان جهت مشارکت در این فراخوان می‌توانند با مراجعه به پشتیبان در نظر گرفته شده و استفاده از تولیدات تبلیغی طلاب، استفاده از سایر محتوای جمع آوری شده و استفاده از محتوای متنی کوتاه ویژه شبکه های اجتماعی نسبت به نشر محتوا با عنوان #به_افق_اربعین در فضای مجازی اقدام کنند.

مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران در پایان افزود: علاقه مندان می توانند جهت مشارکت در بخش‌های مختلف پویش #‌به‌_افق‌_اربعین، ثبت فعالیت خود و استفاده از محتوای تهیه شده به نشانی اینترنتی http://farhangi.whc.ir/news/view/۱۱۱۴۰۲ مراجعه کنند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 99756

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/99756/آغاز-کار-پویش-به-افق-اربعین

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir