دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب : 99756

آغاز به کار پویش به‌ افق‌ اربعین

قم نيوز : مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران از آغاز به کار پویش به‌ افق‌ اربعین خبر داد و گفت: این پویش با هدف نشر معارف حسینی و شعار محوری «الحسین؛ سفینة النجاه» فعالیت خود را آغاز کرده است.
آغاز به کار پویش به‌ افق‌ اربعین
آغاز به کار پویش به‌ افق‌ اربعین
آغاز به کار پویش به‌ افق‌ اربعین
پویش به‌ افق‌ اربعین
حوزه/ مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران از آغاز به کار پویش به‌ افق‌ اربعین خبر داد و گفت: این پویش با هدف نشر معارف حسینی و شعار محوری «الحسین؛ سفینة النجاه» فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش قم نیوز خانم ماندانا جلالی در گفت و گویی اظهار داشت: به همت جمعی از بانوان طلبه و مبلغ حوزه های علمیه خواهران و همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی، پویش «به‌ افق‌ اربعین» با هدف نشر معارف حسینی و شعار محوری «الحسین؛ سفینه النجاه» آغاز به کار کرد.

وی به بخش های مختلف این پویش اشاره کرد و افزود: این بخش ها شامل «موکب مجازی»، «تولیدات هنری و رسانه ای»، «واژگان شیدایی» و «قاب خاطرات» است.

مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران با بیان این که موکب مجازی شامل ایجاد صفحات در شبکه های اجتماعی، راه اندازی کانال در پیام رسان ها و وبلاگ نویسی می شود، ادامه داد: در بخش تولیدات هنری و رسانه‌ای نیز علاقه‌مندان می توانند با تولید کلیپ، پادکست، پوستر، عکس نوشته و انتشار آن در فضای مجازی با عنوان «#‌به‌_افق‌_اربعین» در پویش حضور فعال داشته باشند.

وی واژگان شیدایی را از دیگر بخش های پویش به افق اربعین عنوان کرد و گفت: در این بخش علاقه مندان می توانند آثار خود در قالب های شعر، داستان کوتاه، متن سخنرانی، دلنوشته، سفرنامه و یادداشت را با هشتگ پویش در فضای مجازی منتشر کنند.

خانم جلالی خاطرنشان کرد: قاب خاطرات نیز عنوان بخش ارسال عکس و فیلم ثبت شده توسط زائران حسینی از اربعین سال های گذشته با هشتگ #‌به‌_افق‌_اربعین در فضای مجازی است.

وی بیان داشت: همچنین علاقه مندان جهت مشارکت در این فراخوان می‌توانند با مراجعه به پشتیبان در نظر گرفته شده و استفاده از تولیدات تبلیغی طلاب، استفاده از سایر محتوای جمع آوری شده و استفاده از محتوای متنی کوتاه ویژه شبکه های اجتماعی نسبت به نشر محتوا با عنوان #به_افق_اربعین در فضای مجازی اقدام کنند.

مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران در پایان افزود: علاقه مندان می توانند جهت مشارکت در بخش‌های مختلف پویش #‌به‌_افق‌_اربعین، ثبت فعالیت خود و استفاده از محتوای تهیه شده به نشانی اینترنتی http://farhangi.whc.ir/news/view/۱۱۱۴۰۲ مراجعه کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfved1.w6d1tagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما