سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب : 99760
منبع : قم نیوز

رقابت بدمینتون‌بازان رعد پدافند قم با هشت رقیب لیگ برتری

قم نيوز : تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم مدافع عنوان قهرمانی سال 1399 لیگ برتر باشگاه‌های کشور حریفان خود را در دوره جدید مسابقات لیگ برتر شناخت.
رقابت بدمینتون‌بازان رعد پدافند قم با هشت رقیب لیگ برتری
رقابت بدمینتون‌بازان رعد پدافند قم با هشت رقیب لیگ برتری
به گزارش قم نیوز تیم رعد پدافند هوایی قم نخستین‌بار در سال ۱۳۹۹ در لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور به میدان رفت و در رقابت با پنج حریف دیگر خود 10 مسابقه در قالب دیدارهای رفت و برگشت برگزار کرد و حاصل آن کسب مقام قهرمانی لیگ برتر ایران بود.

بدمینتون‌بازان تیم رعد پدافند هوایی قم با هدایت محمدرضا مطیع مربی شناخته شده استان قم که یکی از بهترین‌های این رشته در دوران حرفه‌ای بود، در ۱۰ مسابقه ۹ برد کسب کردند و با اقتدار عنوان نخست و مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون مردان ایران در سال ۱۳۹۹ را به خود اختصاص داد.

هفت ماه بعد از پایان رقابت‌های فصل 1399 لیگ برتر بدمینتون مردان ایران، نوبت به مسابقات فصل 1400 لیگ برتر این رشته رسیده و تیم رعد پدافند هوایی قم با انگیزه دفاع از قهرمانی خود، تمرینات آماده‌سازی را در تالار اختصاصی این رشته یعنی سالن فرهمندموحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان آغاز کرده است.

با توجه به مجوز برگزاری مسابقات لیگ برتر از سوی ستاد کرونا  و فدراسیون پزشکی ورزشی، فصل جدید مسابقات لیگ برتر مردان و بانوان بدمینتون باشگاه‌های ایران روز اول مهر ماه آغاز می‌شود و تیم رعد پدافند هوایی قم در این فصل که 9 تیم در لیگ حضور دارند باید به شکل رفت و برگشت با حریفان روبه‌رو شود.

لیگ جدید نیز همانند فصل قبل به شکل رفت و برگشت برگزار می‌شود و تیم‌های رعد پدافند هوایی قم، پروتئین ۹۹ البرز، هیات سیستان و بلوچستان، دانشگاه یزد، توس مسیر مشهد، شهرداری اردکان، شهرداری شهر بابک، آینده‌سازان مرکزی، نماینده اصفهان در بخش مردان و پنج تیم میلاد تبریز، نویان تهران، شهید فخار مشهد، مس شهربابک، پروتئین ۹۹ البرز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcaw0no.49noi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما