شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : 99856

تلاش شیمیدر برای کسب دو جام قهرمانی از بسکتبال ایران

قم نيوز : قائم‌مقام باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر قم گفت: از همه اعضای شیمیدر می‌خواهم که از تک تک سلول‌های وجود خود مایه گذاشته، متّحد و یکدل، با کوشش و از خودگذشتگی برای موفقیت و قهرمانی تیم‌های آقایان و بانوان تلاش کنید.
تلاش شیمیدر برای کسب دو جام قهرمانی از بسکتبال ایران
تلاش شیمیدر برای کسب دو جام قهرمانی از بسکتبال ایران
به گزارش قم نیوز فصل 1401 – 1400 مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در راه است و شیمیدر برای سومین دوره متوالی به نمایندگی از استان قم در این لیگ به میدان می‌رود، تیمی که بعد از بازگشت سرمربی خود یعنی مهران شاهین‌طبع از بازی‌های المپیک سخت مشغول تمرین است و برای لیگ جدید آماده می‌شود.

شیمیدر که فصل گذشته رتبه سوم لیگ برتر را کسب کرد، امسال با جذب سرمربی تیم ملی، بازیکنان طراز اول و تدارک ویژه به دنبال حضور قدرتمند در مسابقات باشگاه‌های برتر ایران است تا برای نخستین‌بار در تاریخ 12 ساله فعالیت خود در این رشته به مقام قهرمانی لیگ برتر دست یابد، موضوعی که قائم مقام باشگاه شیمیدر بر آن تاکید کرد و در خصوص آن به اعضای شیمیدر گفت: از همه می‌خواهم که از تک تک سلول‌های وجود خود مایه گذاشته، متّحد و یکدل، با کوشش و از خودگذشتگی برای موفقیت و قهرمانی تیم‌های آقایان و بانوان تلاش کنید.

حضور همزمان مردان و بانوان شیمیدر قم در لیگ برتر
امیرحسین صفرزاده که از 10 سال پیش در مجموعه شیمیدر سلف و باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر حضور دارد، اضافه کرد: از سنین و رده‌های خیلی پائین شروع کردیم، اما در این سال‌ها قدم به قدم حرکت کردیم و اگر چه با چالش‌های مختلف مواجه شدیم اما اکنون به نقطه‌ای رسیده‌ایم که دو تیم پرقدرت در لیگ‌های برتر بانوان و آقایان کشور و چند تیم دیگر در سایر رده‌ها داریم.

وی تصریح کرد: فکر می‌کنم حضور همزمان تیم‌های بسکتبال آقایان و بانوان در لیگ برتر فصل 1401 – 1400 باشگاه‌های کشور نقطه عطفی در فعالیت باشگاه شیمیدر خواهد بود، بنابراین باید برای کسب دو جام با ارزش از رقابت‌های لیگ برتر و رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده تلاش ‌کنیم.

قائم‌مقام باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر قم اضافه کرد: شیمیدر امسال علاوه بر دو تیم لیگ برتری آقایان و بانوان، در لیگ دسته اول بسکتبال آقایان و لیگ دسته دوم بانوان کشور نیز حضور دارد، آکادمی‌ باشگاه در قم فعالیت خواهد کرد و مجموعه پرافتخار بسکتبال با ویلچر قم نیز در لیگ برتر با نام ایثار شیمیدر حاضر خواهد بود.

تلاش برای کسب دو جام قهرمانی از لیگ برتر
وی افزود: باشگاه شیمیدر یکسری معیارهای خاص و مشخص و همچنین مرامنامه‌ای دارد که در این چند سال سعی کرده همواره به آنها پایبند باشد، از همه خواهش می‌کنم جدا از رقابتی که بیرون از محیط باشگاه وجود دارد و فراتر از هر چیز دیگر، برای تحقق اهدافی که باشگاه در نظر گرفته تلاش کنید.

صفرزاده تاکید کرد: از همه می‌خواهم که از تمام وجود خود مایه گذاشته، متّحد و یکدل، با کوشش و از خودگذشتگی و توجه به حفظ چارچوب‌های اخلاقی و شئوناتی که مدنظر شخص هنریک درغوکاسیان مدیرعامل باشگاه و بنده است و بسیار اهمیت زیادی برای آن قائل هستیم، برای موفقیت و قهرمانی تیم‌های آقایان و بانوان تلاش کنید، حداقل کاری که می‌توانیم برای جبران زحمات و حمایت‌های آقایان درغوکاسیان و زاجکانی و اعضای هیات مدیره شیمیدر انجام دهیم این است که ان‌شاءالله 2 جام با ارزش و خوشرنگ را در پایان فصل تقدیم باشگاه و هواداران کنیم و جشن قهرمانی بگیریم.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcg379y.ak9yn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما