دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 99931

رویش نسل جدید هنرجویان تئاتر قم در جشنواره افلاکیان

قم نيوز : عضو هیئت داوران جشنواره تئاتر خیابانی افلاکیان در رابطه با کیفیت آثار داوری شده این جشنواره، گفت: بخشی از آثار این جشنواره را نسل جدید هنرجویان تئاتر قم راهی جشنواره کرده بودند که به لحاظ درام و کارگردانی و بازیگری رضایت‌بخش بود.
رویش نسل جدید هنرجویان تئاتر قم در جشنواره افلاکیان
رویش نسل جدید هنرجویان تئاتر قم در جشنواره افلاکیان
به گزارش قم نیوز اصغر نوبخت با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی افلاکیان، گفت: با توجه به اینکه فعالیت‌های نمایشی از آغاز شیوع کرونا تعطیل شده بود، برگزاری این جشنواره توانست شور و نشاط خاصی در میان اهالی تئاتر قم ایجاد کند.

وی با قدردانی از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برای برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی افلاکیان با موضوع ایثار و شهادت، گفت: برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها برای یادآوری و نمایش جان‌فشانی‌های شهدای عزیز انقلاب لازم و ضروری است.

عضو هیئت داوران جشنواره تئاتر خیابانی افلاکیان در رابطه با کیفیت آثار داوری شده این جشنواره، گفت: بخشی از آثار این جشنواره را نسل جدید هنرجویان تئاتر قم راهی جشنواره کرده بودند که به لحاظ درام و کارگردانی و بازیگری رضایت‌بخش بود.

نوبخت افزود: موضوع آثار ارزشمند بود اما انتظار می‌رفت هم متن‌های قوی‌تری به جشنواره برسد و هم آثار بیشتری به محوریت شهدای قم تولید شود.

وی با اشاره به ضعف متن‌های نمایشی بخشی از آثار جشنواره تئاتر خیابانی افلاکیان، گفت: هنرمندان قم از محدودیت‌های فعلی برای خود یک فرصت بسازند و با مطالعه سبک زندگی شهدای قم و رشادت ایثارگران استان در دفاع مقدس، متن‌های قوی‌تر و آثار باکیفیت‌تری تلاش کنند.

عضو هیئت داوران جشنواره تئاتر خیابانی افلاکیان خاطرنشان کرد: در هر صورت با توجه به شرایط کرونایی نمی‌توان انتظار بسیاری داشت اما همین که گروه‌های نمایشی به بهانه این جشنواره به تولید آثار پرداختند، ارزشمند است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca6ono.49noe15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما