سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : 99959

استاندار قم: شرط آموزش حضوری در مدارس، واکسیناسیون است

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به آغاز سال تحصیلی به صورت غیرحضوری گفت: شرط آموزش حضوری واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.
شرط آموزش حضوری در مدارس، واکسیناسیون است
شرط آموزش حضوری در مدارس، واکسیناسیون است
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم طی سخنانی ضمن قدردانی از زحمات چشمگیر فرهنگیان استان در ایام کرونا گفت: برگزاری کلاس‌های درس به صورت غیرحضوری تجربه‌ای ارزشمند برای نظام آموزش کشور بود.

استاندار قم افزود: با تلاش‌های فرهنگیان، استان قم کمترین آسیب را در راستای بار علمی کلاس‌های درس داشت و توانستیم در مقایسه با استان‌های کشور رتبه‌های بسیار خوبی را کسب کنیم.

سرمست با اشاره به بازگشایی مدارس از ابتدای مهرماه ادامه داد: آموزش تعطیل بردار نیست و در موعد تقویم آموزشی کلاس‌های درس آغاز خواهند شد.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی به صورت غیرحضوری تصریح کرد: شرط آموزش حضوری واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

استاندار قم واکسیناسیون عمومی در استان قم را مورد توجه قرار داد و گفت: معلمین و اساتید مدارس، کادر آموزش، خانواده‌ها و افراد دخیل در آموزش و پرورش دانش آموزان بایستی پوشش داده شوند.

سرمست ادامه داد: امروز وضعیت واکسیناسیون در استان قم از وضعیت کشور بهتر بوده و از میانگین کشوری بالاتر هستیم.

وی تصریح کرد: مدیران مدارس نیز موظف به آماده سازی فضای امن جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط دانش آموزان در راستای برگزاری کلاس‌های حضوری هستند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaoono.49nom15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما