چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۵
کد مطلب : 99981

رعد قم میزبان افتتاحیه لیگ برتر بدمینتون

قم نيوز : تیم رعد پدافند هوایی قم در نخستین مسابقه خود از دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور برابر نماینده سیستان و بلوچستان صف‌آرایی می‌کند.
رعد قم میزبان افتتاحیه لیگ برتر بدمینتون / پذیرایی مردان مطیع از سیستانی‌ها
رعد قم میزبان افتتاحیه لیگ برتر بدمینتون / پذیرایی مردان مطیع از سیستانی‌ها
به گزارش قم نیوز در فصل ۱۴۰۰ مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور هشت تیم حضور دارند که همانند دوره قبل این بازی‌ها به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا بعد از ۱۴ هفته قهرمان این پیکارها معرفی شود.

تیم‌های رعد پدافند هوایی قم، نماینده سیستان و بلوچستان، پروتئین ۹۹ البرز، دانشگاه یزد، چادرملو اردکان، توس‌مسیر مشهد، شهرداری شهر بابک و نماینده اراک هشت تیم حاضر در مسابقات این فصل لیگ برتر بدمینتون مردان ایران هستند که از نخستین روز مهر ماه استارت رقابت خود را در لیگ جدید خواهند زد.

تیم رعد پدافند هوایی قم که در سال ۱۳۹۹ با قاطعیت عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر بدمینتون را کسب کرد، امسال با حفظ کادر فنی و اکثر بازیکنان خود، گام به لیگ برتر گذاشته و برای دفاع از این موفقیت ارزشمند خود تلاش می‌کند، تیمی که هدایت آن را محمدرضا مطیع، سرپرستی آن را مهدی خرم و مدیریت آن را مهدی فرجی بر عهده دارد.

رعدی‌ها در این فصل سیدبهادر زکی‌زاده چهره مطرح بدمینتون ایران و سرمربی تیم ملی کشورمان را به عنوان مدیر فنی در کنار خود دارند و با تمام توان گام به فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر گذاشته‌اند تا از موفقیت فصل قبل خود دفاع کنند، تیمی که دیدار افتتاحیه این فصل را از ساعت ۱۶ عصر روز پنجشنبه اول مهر ماه در تالار فرهمندموحد قم برابر نماینده سیستان و بلوچستان انجام می‌دهد.

برنامه دیدارهای هفته نخست:

رعد پدافند هوایی قم – نماینده سیستان و بلوچستان

پروتئین ۹۹ البرز – دانشگاه یزد

چادرملو اردکان – توس مسیر مشهد

شهرداری شهر بابک – نماینده اراک

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfy1d1.w6d1cagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما