پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : 36409

اظهار نگرانی از برخی اقدامات ناصواب رسانه ای

قم نيوز : قم نیوز: دفتر آیت الله جوادی در پی برخی اقدامات ناصواب رسانه ای و اشاعه اخبار نادرست پیرامون برخی دیدارهای آیت الله جوادی آملی اطلاعیه ای منتشر کرد.
اظهار نگرانی از برخی اقدامات ناصواب رسانه ای
به گزارش قم نیوز، دفتر آیت الله جوادی در پی برخی اقدامات ناصواب رسانه ای و اشاعه اخبار نادرست پیرامون برخی دیدارهای آیت الله جوادی آملی اطلاعیه ای به شرح زیر منتشر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به ا طلاع عموم مردم متدین و فهیم می رساند که روزنامه بخشهای مختلف جامعه اعم از نهادهای حوزوی دانشگاهی و همچنین مراکز دولتی و یا مجامع خصوصی تقاضای دیدار و بهره مندی از نظرات آیت الله العظمی جوادی آملی داشته و دارند و حضرت استاد با توجه به شرایط سلامتی و فرصت محدود و نیز به تناسب نیازهای جامعه در حد بسیار محدود به این درخواست ها پاسخ مثبت می دهند و این امر در دوران مختلف به همین منوال بوده است.

دفتر مرجعیت علمی و دینی آیت الله جوادی آملی یادآوری می کند که اخبار و اطلاعات در مورد برگزاری یا عدم برگزاری دیدارها، جلسات و سخنرانی های حضرت آیت الله جوادی آملی و نیز اخبار مربوط به محتوای جلسات و دیدارها و همچنین اخبار دفتر معظم له ، فقط از پایگاه اطلاعرسانی نیاد اسرا به آدرس news.esra.ir به آگاهی می رسد و تنها اخبار منعکس شده در این سایت مورد تایید است.

این دفتر ضمن اظهار نگرانی از برخی اقدامات ناصواب رسانه ای که موجب هدم مناسبات و روابط اخلاقی جامعه اسلامی می گردد امیدوار است همگان در خصوص اصحاب رسانه در جهت ایجاد جامعه متعالی بر مبنای صدق، عدل و رعایت مناسبات صحیح اخلاقی و حقوقی بنا می شود حرکت کنند ان شاء الله

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcb9abf.rhb0gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما