پنجشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 39990

نظری بر حقوق های دریافتی مدیران سازمان میراث فرهنگی کشور

قم نيوز : قم نیوز: حالا که بوی گندِ حقوق های نجومی و میلیونی دست اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هوای تمامی ادارات را متعفن کرده است.
نظری بر حقوق های دریافتی مدیران سازمان میراث فرهنگی کشور
به گزارش قم نیوز، بی راه نیست مدیران میراث فرهنگی کشور ( بی در و پیکر ترین سازمان دولتی کشور) در کنار زمین خواری ها، رشوه گیری ها و رانت های کلان  - مثل شتری که گیاه بهاران چَرَد -که میگیرند  و میخورند. نظری بر فیش های حقوقی حضراتی بیندازیم که در حیاط خلوت دولت زیرکانه و مرموزانه قدم می زنند. صحابی فتنه ای که از مجلس نهم رأی اعتماد نگرفتند. مترصد فرصت هستند که به وزرات خانه ها برگردند تا به رهبری و اسلام و انقلاب پوزخند بزنند.

هر وقت یاد مسعود خبیث سلطانی فر می افتم یاد این حکایت می افتم:

گروهی از دهقانان به مأمون، از دستِ یکی از کارگزارانش شکایت کردند. مأمون گفت: در میانِ کارگزاران من هیچ کس مانند او به درستی و عدالت وجود ندارد. از سر تا قدم، هر عضوِ او پُر از عدل و انصاف است. مردی نکته سنج و ظریف از میان آن جمع گفت: ای خلیفه! اکنون که چنین است، هر عضوِ او را به ولایتی فرست [یعنی او را قطعه قطعه کن] تا همه قلمرو تو را عدل فرا بگیرد و مردم در رفاه و آسایش زندگی کنند. مأمون خندید و دستور عزل حاکم را صادر کرد.

از حسن کلیدساز(روحانی) عاجزانه وخاضعانه میخواهم حیف است که چنین مدیر لایقی فقط به میراث فرهنگی کشور خدمت کند. مسعود خبیث سلطانی فر را تکه تکه کنید و هر تکه از آن را به وزرات خانه ای بفرستید تا تمام دستگاه های دولتی و کارمندان دولت از کَرَم و احسان مسعودی او بهره ببرند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی با همه دله دزدی ها و با همه فیش های حقوقی چند ده میلیونی خود، یکی از گداترین و خبیث ترین مدیران و ناخن خشک ترین مسولین، نه تنها در تاریخ سازمان میراث فرهنگی کشور، بلکه از تاریخ مشروطه به این طرف همچین جانوری در هیچ کدام از دستگاه های دولتی روئیت نشده است.

مدیران دیگر خوردند و به دیگران چشاندند. مسعود خیبیث سلطانی فر تنها جانوری که مثل کفتار می دَرَد و می خورد و به فکر دیگران نیست.

در تمام دوران تصدی گری مسعود خبیث بر سازمان میراث فرهنگی، کارمندان مظلوم این سازمان تنها خدمتکارانی بودند که در بین نهادها و سازمان ها و وزراتخانه های  دولتی، غیر از حقوق، هیچ عائدی و چیز دیگری دریافت نکردند، روز پدر، روز مادر، عید نوروز، عید فطر، نیمه شعبان و.... گذشت. کارمندان میراث فرهنگی دریغ از یک شاهی که از مسعود خبیث دریافت کنند. این در حالی است که تمام ارگانهای دولتی از هدایای زیادی بهره مند شدند. حیف نیست که عدل و احسان مسعود خبیث فقط در میراث فرهنگی خرج شود و وزارتخانه های از کَرَم و بخشش او بی نصیب باشند؟!

کجایی چشم اسفندیار؟ کجایی مشائی؟ قربان جریان انحرافی ات، بازآ

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjyhet.uqehhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما