چهارشنبه ۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب : 97890
منبع : قم نیوز
تحریریه قم نیوز این حادثه تلخ را تسلیت می‌گوید

حادثه تلخ برای خبرنگاران محیط زیستی؛ دو خبرنگار فوت کردند

قم نيوز : در پی واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیستی که از طرح احیاء دریاچه ارومیه بازدید می‌کردند، تعدادی از خبرنگاران مصدوم شده و دو خبرنگاز زن نیز فوت کردند.
مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی، دو خبرنگار محیط زیستی ایسنا و ایرنا که بر اثر واژگونی اتوبوس در مجاورت دریاچه ارومیه فوت کردند.
مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی، دو خبرنگار محیط زیستی ایسنا و ایرنا که بر اثر واژگونی اتوبوس در مجاورت دریاچه ارومیه فوت کردند.
به گزارش قم نیوز عصر امروز، دوم تیرماه 1400 اتوبوس حامل خبرنگاران حوزه محیط زیست که در حال بازگشت از سند کانی سیب در مجاورت دریاچه ارومیه بودند، واژگون شد و تعدادی از همکاران خبرنگار دچار حادثه شدند.

براساس اخبار رسیده این حادثه 2 فوتی نیز تا لحظه مخابره خبر داشته است و مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی، خبرنگاران ایسنا و ایرنا بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرده اند.

دستگاه های مسوول برای رسیدگی به خبرنگاران به سرعت وارد عمل شده اند و هم اکنون تعدادی از مصدومان در بیمارستان بستری بوده و بقیه نیز به صورت سرپایی درمان شده اند.

تحریریه قم نیوز این حادثه تلخ را به خانواده و نزدیکان این دو خبرنگار فعال در حوزه محیط زیست تسلیت می گوید و با تحریریه ایسنا و ایرنا در غم از دست دادن این دو همکار شریک است.

از دستگاه های مسوول انتظار می رود ضمن پیگیری این حادثه، راه تکرار بر خطر ببندند و دستورات لازم برای بهبود حمل و نقل خبرنگاران در برنامه های خبری را صادر کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

انتهای پیام / 105
 
https://qomnews.ir/vdccx4qo.2bqmo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما