شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب : 100049
منبع : قم نیوز
در پاسخ به درخواست فرهنگیان قم برگزار می‌شود:

گفتگوی رو‌ در روی امیرآبادی با معلمان قم درباره طرح رتبه‌بندی

قم نيوز : هفته گذشته تعدادی از معلمان در مقابل دفتر نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، احمد امیرآبادی فراهانی برای تصویب سریع‌تر لایحه رتبه‌بندی معلمان تجمع کردند و امیرآبادی نماینده قم فردا برای پاسخ به آنها جلسه گفتگویی ترتیب داده است.
تجمع معلمان برای تسریع در طرح رتبه‌بندی معلمان در مقابل دفتر امیرآبادی فراهانی در قم
تجمع معلمان برای تسریع در طرح رتبه‌بندی معلمان در مقابل دفتر امیرآبادی فراهانی در قم
به گزارش قم نیوز هفته گذشته تعدادی از معلمان قمی در مقابل دفتر احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده قم در مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و خواسته‌های خود را از قبیل تسریع در لایحه رتبه‌بندی معلمان مطرح کردند. 

علی‌رغم رویه معمول آقای امیرآبادی در پیگیری مشکلات مردم قم که اکنون از طریق چند دفتر در سطح شهر قم و بخش‌ها صورت می‌گیرد، نماینده قم در تجمع این افراد حاضر نشد و این طور عنوان شد که وی برای حل مشکلات معلمان اقدامی نمی‌کند.

خبرنگار قم‌نیوز در پیگیری این مساله از گروه‌های مختلف و از جمله دفتر نماینده قم در مجل، پرس و جو کرد و به نکات جالبی رسید.

براساس اعلام دفتر آقای امیرآبادی، وی در طول سال‌های نمایندگی خود دیدارهای متعددی را با معلمان به صورت فردی و گروهی و حتی تشکل‌های فرهنگیان انجام داده است و در دفتر وی همواره به روی ایشان باز بوده است. در ماجرای تجمع اخیر نیز به این گروه پیشنهاد شده که به جای تجمعی بدون مجوز، در دفتر و دیدار با نماینده قم حاضر شوند و مشکلات خود را بیان کنند تا وی در مجلس مطرح کند اما این گروه عنوان کرده‌اند که هدف آنها برگزاری این تجمع است نه صرفا حل مشکلات فرهنگیان.
 
امیرآبادی فردا با معلمان قم گفتگو می‌کند
از سوی دیگر دفتر نماینده قم در مجلس به قم نیوز اطلاع داد که در راستای پیگیری مشکلات معلمان، همایش بررسی طرح رتبه بندی معلمان از سوی کارگروه مشورتی و نظارتی فرهنگیان این دفتر، فردا، یکشنبه،۴ مهرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ صبح، در محل تالار مرکزی قم واقع در میدان شهید نواب صفوی و با حضور نماینده مردم قم در مجلس، دکتر امیرآبادی برگزار خواهد شد و شرکت برای عموم معلمان آزاد است.

به نظر می رسد اگر فرهنگیان محترم به دنبال حل مشکلات خود هستند، بهتر است به جای تجمعات بعضا غیر قانونی، در تعامل مستقیم با نماینده خود قرار گرفته و مشکلات را تا مرحله حل شدن پیگیری کنند.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcbagb89rhbggp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما