قم نيوز : معاون پژوهشی جامعه المصطفی(ع) العالمیه از رونمایی ۱۲۰ جلد کتاب در هفته پژوهش همزمان با برپایی نمایشگاهی به همین مناسبت در این مجموعه خبر داد.
رونمایی از ۱۲۰ اثر در نمایشگاه هفته پژوهش جامعه المصطفی(ع) در قم
رونمایی از ۱۲۰ اثر در نمایشگاه هفته پژوهش جامعه المصطفی(ع) در قم
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام و المسلمین دکتر مجید عبادی، معاون پژوهش جامعه المصطفی (ع) العالمیه در نشست خبری به مناسبت هفته پژوهش از برپایی نمایشگاه دستاورد‌های علمی جامعه المصطفی (ع) با حضور نمایندگی‌های داخلی و خارجی این مرکز علمی خبر داد و گفت: این نمایشگاه با ۴۰ غرفه و هزار و هفتصد عنوان کتاب در شنبه ۲۰ آذرماه افتتاح خواهد شد و پنجشنبه ۲۵ آذرماه روز اختتامیه نمایشگاه همراه با تقدیر از برگزیدگان و دست‌اندرکاران نمایشگاه خواهد بود.

وی ارائه آثار علمی و پژوهشی مراکز تابعه و وابسته جامعه المصطفی (ع) العالمیه در نمایشگاه دستاورد‌ها پژوهشی را از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش عنوان کرد و افزود: ۱۵ مرکز تابعه در شهرستان‌ها خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آشتیان و اراک و همچنین مراکز خارج از کشور مانند مرکز تابعه در لبنان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

معاون پژوهشی جامعه المصطفی (ع) العالمیه شعار هفته پژوهش امسال را «پژوهش؛ پشتیبانی و مانع زدایی» عنوان کرد و افزود: با هدف تسهیل فرایند پژوهش در جامعه المصطفی (ع) العالمیه و انگیزه بخشی به پژوهشگران برنامه‌هایی با هدف کوتاه کردن فرایند پژوهشی در عرصه آموزش و پژوهشی اجرایی شده است.

حجت الاسلام عبادی از راه‌اندازی دبیرخانه دائمی هفته پژوهش و برنامه‌ریزی برای برگزاری هفته پژوهش امسال در قالب سه کمیته اجرایی، محتوایی و اطلاع رسانی و بین الملل خبر داد و افزود: برای هفته پژوهش امسال ۱۸ برنامه، نشست‌های علمی و نقد کتاب پیش بینی شده است.

وی با بیان این‌که دبیرخانه دائمی هفته پژوهش در طول سال وظیفه سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و هدایت برنامه‌های پژوهشی را بر عهده دارد، ادامه داد: با برگزاری جلسات تخصصی و کارشناسی همه ابعاد مورد نظر برای برگزاری هفته پژوهش منسجم، منظم و با محتوای علمی بسیار غنی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته‌است.

 ایشان بااشاره به این‌که هدف اصلی دبیرخانه هفته پژوهش معرفی چهره آموزشی و پژوهشی المصطفی است، خاطرنشان کرد: تمام فعالیت‌های هفته پژوهش مورد ارزیابی و تحلیل قرار می‌گیرد، نقاط شعف و قوت برای ارتقاء وضعیت پژوهش در المصطفی واکاوی خواهد شد.

وی اضافه کرد: فعال کردن سایت‌های مرتبط با هفته پژوهش، دعوت از شخصیت‌های علمی، فرهنگی و سیاسی برای بازدید و مشارکت در نمایشگاه، دعوت از شخصیت‌های حوزوی و دانشگاهی و چاپ ویژه‌نامه از فعالیت‌های مراکز پژوهشی جامعه‌المصطفی از دیگر برنامه‌های این هفته می‌باشد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdca66n6m49nwm1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما