سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : 107149

آشنایی کامل با شرایط سفر به کوالالامپور مالزی

قم نيوز : چگونه به مالزی سفر کنیم؟ برای آشنایی با آب و هوای این کشور، هتل های ارزان، جاهای دیدنی کوالالامپور، بهترین مراکز خرید و نکات ضروری، در این سفر با ما همراه شوید.
کشور مالزی کوالالامپور
کشور مالزی کوالالامپور
مالزی یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در آسیا است که ایرانیان زیادی به آن سفر می‌کنند. این کشور توریستی از امکانات بیشمار، معابد معروف، خدمات تفریحی و طبیعت زیبایی تشکیل شده که همواره مورد علاقه مسافران است. پس اگر شما هم می‌خواهید به این کشور توریستی سفر کنید و با تور لحظه آخری مالزی آشنا شوید، این مطلب را از دست ندهید!

آب و هوای کشور مالزی
در خصوص آب و هوای مالزی باید بدانید به واسطه‌ی موقعیت جغرافیای آن که روی خط استوا قرار دارد، گرم، مرطوب و در مواقعی بارانی است. از آنجایی که این کشور در هر فصل آب و هوای متفاوتی را تجربه می‌کند؛ هر توریست با هر سلیقه‌ای از آن لذت می‌برد. به عنوان مثال اگر  عاشق باران های موسمی هستید می‌توانید فصل پاییز را انتخاب کنید یا اگر آب و هوای بدون رطوبت و نسبتا خنکی را ترجیح می‌دهید، زمستان بهترین انتخاب شماست. همچنین اگر از شرایطی معتدل‌تر استقبال می‌کنید در بهار تورهای مالزی را خریداری کنید.

پایتخت مالزی، کوالالامپور
کوالالامپور پایتخت مالزی است و در شرق این کشور قرار دارد. کوالالامپور از رستوران‌های بین المللی معروف، مراکز خرید، آسمان خراش، سالن‌های تئاتر، موزه و هتل‌های مدرن تشکیل شده است. از محبوب ترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور می‌توانیم به برج های دوقلوی پتروناس، مسجد جامع، عمارت سلطان عبد الصمد، میدان مردکا، موزه ملی، کاخ ملی، بازار مرکزی و خیابان پتالینگ اشاره کنیم.
جالب است بدانید این شهر تقریبا با 9 میلیون بازدید کننده در سال، ششمین شهر پر بازدید جهان یاد می‌شود. کارشناسان علت این محبوبیت را به تنوع فرهنگی، هزینه‌های نسبتا ارزان و فروشگاه‌های متنوع کوالالامپور می‌دانند. در خصوص مشهورترین رستوران‌های آن نیز پیشنهاد می‌کنیم سری به رستوران آ کونگ، رستورانِ می و مایک، بیژن، گشنیز و... بزنید. بی‌شک طعم و عطر خوش این غذاها شما را مجذوب خود خواهد کرد.

عکس از جاهای دیدنی مالزی
بهترین مراکز خرید
برای بسیاری از گردشگرانی که به مالزی می‌روند، سفر کردن بدون خرید، کاری بیهوده و بی معناست! اساساً هم کوالالامپور از آن دسته از مقاصد توریستی است که ممکن نیست هیچ گردشگری بتواند قید خرید کردن در آن را بزند، پس با خیال راحت خرید کنید و بدانید که در این کار، تنها نیستید!
مرکز خرید وان اوتاما، مرکز خرید میدولی، مرکز خرید سوریا، سانوی پیرامید، مرکز خرید پاویلیون، مرکز خرید تایمز اسکویر، آلاماندو پوتراچایا و... از جمله معروف ترین مراکز خرید کوالالامپور است که پیشنهاد می کنیم حتماً سری به آن ها بزنید.

هتل‌های ارزان مالزی
دانستن این نکته ضروری است که اقامت در هتل های ارزان مالزی به چندین دلیل، ایده خوبی به نظر می رسد. اول اینکه این هتل ها ارزان قیمت بوده و از امکانات غیرضروری چشم پوشی کرده تا قیمت ها را پایین نگاه دارند. علی رغم این کار بسیاری از آن ها هنوز امکانات اقامتی لوکسی مانند سایر هتل ها دارند. دوم اینکه این هتل ها به بسیاری از مراکز مهم شهر نزدیک بوده و به وسایل حمل و نقل عمومی چون ایستگاه های قطار شهری دسترسی آسان دارند. در زیر با این مراکز آشنا می شویم.
 
هتل های مالزی کوالالامپور

هتل آلفت کوالا لومپور سنترال
این هتل با رنگ های چشم گیر، بافت های پارچه ای و ستون های نقره ای خود، نمای بسیار زیبایی دارد. بسیاری از امکانات این هتل در سطح عالی ارزیابی شده اند. یک استخر سرپوشیده در اندازه متوسط در نزدیکی یک کلوب شبانه به نام Mai Bar قرار دارد. از دیگر امکانات این مجموعه رستورانی دلباز با پنجره هایی نورگیر است که فضای یک باغ را برای شما تداعی می کند. در این هتل که 482 اتاق دارد، وای فای رایگان، تهویه هوا، پارکینگ، تخت نوزاد، استخر ویژه کودک و سرویس روزانه نیز تعبیه شده است. این هتل تنها 20 دقیقه با موزه ملی و موزه هنر اسلامی مالزی فاصله دارد.

هتل سوئیس این
این هتل که یک هتل بین المللی به شمار می رود، درست در قلبChinatown و به فاصله یک ساعت از فرودگاه بین المللی مالزی قرار گرفته است. قرار گرفتن در این منطقه، مزیت های بیشماری را نصیب این هتل کرده است. از جمله گزینه های متنوع برای خرید ارزان، نزدیکی به رستوران های ارزان که غذاهای محلی سرو می کنند و دیگر جاذبه های شهرمانند برج های دوقلوی پتروناس و نیز برجkL . در هتل نیز غذاخوری هایی وجود دارند که از صبحانه آمریکایی تا غذای ژاپنی در آنها یافت می شود. تعداد اتاق های این هتل به 151 می رسد که از سرویس روزانه، صبحانه و وای فای رایگان برخوردارند. امکان کرایه ماشین، پذیرش شبانه روزی، اتاق ملاقات و کارمندان مسلط به چندین زبان را هم به فهرست امکانات این هتل اضافه کنید.

هتل فوراما بوکیت بینتانگ کوالالامپور
با قدم گذاشتن به این هتل احساس خواهید کرد که کیلومترها از کوالالامپور شلوغ فاصله دارید. به جای رفتن به بار، می توانید بر صندلی های راحت لابی لم داده و از میان وعده های خوشمزه هتل میل کنید. مزیت بزرگ این هتل چهار ستاره این است که هم برای مسافران تجاری و هم خانواده ها مناسب است. رستوران، باشگاه و یک استخر که با درختان نخل احاطه شده، از امکانات این مجموعه هستند. این هتل همچنین 433 اتاق دارد که سیگار کشیدن در آنها ممنوع بوده و به وای فای رایگان، خشکشویی، سرویس مراقبت از کودک و اتاق ملاقات مجهز هستند.

اگر می خواهید یک شب در یکی از اتاق های این هتل یا هر جایی که مد نظر دارید، اقامت داشته باشید، می‌توانید از رزرو هتل قاصدک24 استفاده کنید. همچنین می‌توانید تورهای مالزی را با کمترین هزینه خریداری نمایید. تنها باید با پشتیبانی این مجموعه تماس بگیرید و در کمترین زمان محل اقامت خود را رزرو نمایید. البته برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما (https://bit.ly/3V4Zh0B) نیز وب سایت قاصدک24 همراه شما خواهد بود و لیست کامل و متنوعی از تمامی پروازهای داخلی و خارجی از جمله پرواز تهران-کوالالامپور را در اختیارتان قرار خوهد داد. برای خرید سایر خدمات سفر مانند ویزا، بلیط اتوبوس و قطار و بیمه سفر نیز می‌توانید از همین سامانه کمک بگیرید.

انتهای پیام / 105
 
 
https://qomnews.ir/vdcjxaevhuqeyvz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما