سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : 107314

اجتماع بزرگ میثاق با ولایت در مدرسه‌ فیضیه قم برگزار شد

قم نيوز : اجتماع بزرگ میثاق با ولایت و محکوم کردن توطئه های اخیر دشمنان در کشور صبح امروز با حضور پرشور برداران و خواهران حوزوی در مدرسه فیضیه قم برگزار شد
اجتماع بزرگ میثاق با ولایت در مدرسه‌ فیضیه قم برگزار شد
اجتماع بزرگ میثاق با ولایت در مدرسه‌ فیضیه قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز اجتماع بزرگ میثاق با ولایت و محکوم کردن توطئه های اخیر دشمنان در کشور صبح امروز با حضور پرشور برداران و خواهران حوزوی و سایر اقشار مردم در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.

در این مراسم آیت الله محسن اراکی عضو مجلس خبرگان رهبری به سخنرانی پرداخت.

اراکی با بیان این که نظام اسلامی نظام عدالت و اقتدار است‌ گفت: از دستگاه قضایی می خواهیم با همه افراد موثر در اغتشاشات که دستشان به خون و جان مردم آغشته است با قاطعیت برخورد کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اغتشاشات اخیر مساله تازه ای نیست گفت: اغتشاشگران همان نیروهای خفته و اندک دشمنان هستند که صبر و سعه صدر انقلابی و اخلاقی ما در برخورد، آنها را دچار اشتباه محاسباتی کرده است.

تجمع کنندگان نیز با سردادن شعارهایی مانند «نتیجه بصیرت میثاق با ولایت، راه نجات ملت میثاق با ولایت»، «تنها ره سعادت میثاق با ولایت، پیام‌ هر روز ما میثاق با ولایت»، «علمدار ولایت، حوزویان فدایت» «وحدت مردم ما رمز سعادت ماست، پیروی از ولایت عین عبادت ماست»، «برائت از فتنه گر شعار ملت ماست، پیروی از ولایت باعث عزت ماست»، «مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر سلبریتی منافق»‌، «مسوولان قضایی اقتدار اقتدار»، «این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده»، حوادث و اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

در این تجمع همچنین آیات سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سید احمد خاتمی عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری، عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری، علی رضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور و شماری از اساتید برجسته حوزوی حضور داشتند.


انتهای پیام / 106




 
https://qomnews.ir/vdcdf50foyt0zs6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما