جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۷
کد مطلب : 107603

فعالیت 360 واحد تولید دمپایی مردانه و زنانه در شهر قم

قم نيوز : همانطور که می دانید بیش از 360 واحد تولید دمپایی مردانه و زنانه در شهر مقدس قم مستقر است که تقریبا میتوان گفت بیش از 95 درصد دمپایی مردانه و زنانه کشور از این شهر تامین می گردد.
فعالیت 360 واحد تولید دمپایی مردانه و زنانه در شهر قم
فعالیت 360 واحد تولید دمپایی مردانه و زنانه در شهر قم
به لطف خدا و حمایت مسئولین عزیز بیش در حال حاضر بیش از 1500 نفر به شکل مستقیم در کارخانه جات دمپایی قم مشغول به فعالیت هستند و بیش از 5000 نفر هم به شکل غیر مستقیم از طریق این کسب و کار نان میخورند.

چه مدل دمپایی هایی در قم تولید می شود؟
تقریبا می توان گفت همه نوع دمپایی در این شهر تولید می گردد که مهمترین آنها عبارتند از: شما می توانید با ارتباط گرفتن با کارخانه جات و بازرگانی های مربوطه تصاویر انواع این مدلها را مشاهده نمایید.

میزان صادرات دمپایی از شهر قم چقدر است؟
بر طبق آمارهای منتشر شده از سمت اتاق بازرگانی تهران، میزان صادرات دمپایی مردانه ارزان به عراق در سال به بیش از 1 میلیون دلار می رسد و این موضوع نشان دهنده بازار برزگ و با پتانسیل بالای کشور عراق برای دمپایی های تولید شده در شهر قم می باشد.
البته لازم به ذکر است که دمپایی های ایرانی فقط به عراق صادر نمی گردد و به جرعت می توان گفت که این محصول به کشورهای دیگر مانند:
  • پاکستان
    امارات
    افغانستان
    ارمنستان
نیز صادر می گردد که به لطف خداوند و حمایت مجدد مسئولین کشوری امکان ورود به کشورهای اروپایی نیز وجود دارد.

دمپایی مردانه ارزان

مواد اولیه تولید دمپایی و صندل از چیست؟
سه ماده اساسی برای تولید این محصول مورد نیاز است که عبارتند از:
  • EVA
    PVC
    PU
البته روغنی به نام روغن DOP نیز در تولید دمپایی به کار می رود.
برای از این موارد چرم طبیعی و مصنوعی نیز جزو مهمترین موارد اولیه مورد نیاز برای تولید دمپایی می باشد که توسط دستان توانمند متخصصین ایرانی و کارگران زحمت کش سرزمینم تولیدی می گردد.
قیمت مواد اولیه این محصول رابطه مستقیمی با قیمت دلار دارد و هر زمان قیمت دلار دچار نوسان شود، قیمت این محصول نیز بالا و پایین می آید.

خرید دمپایی بچه گانه

قیمت مقرون بصرفه دمپایی ایرانی نسبت به دمپایی چینی
همانطور که شاهد هستید در حال حاضر قیمت دلار در حال نوسان در کشور است و این موضوع باعث شده است که صادرات دمپایی از ایران بسیار مقرون به صرفه تر باشد نسب به واردات آن.
با بررسی های انجام شده به علت اینکه هزینه انرژی (مانند برق، گاز و ...) برای تولید این محصول نسبت به بازار جهانی پایین تر است: در نتیجه دمپایی تولیدی شده در ایران با قیمت تمام شده پایین تری روانه بازار می گردد و به جرعت می توان گفت که ما میتوانیم از لحاظ کیفیت و قیمت با تجار چینی نیز رقابت کنیم و گوی سبقت را از آنها برباییم و میلیون ها دلار ارز وارد کشور نماییم و برای کشور ثروت آفرین باشیم.

کفش رکاب: مرکز تولید و پخش دمپایی و صندل در ایران
از مهمترین مراکزی که امروز با قدرت بالایی در حال فعالیت در این عرصه می باشد، شرکت کفش رکاب می باشد که با بهره گیری از کارمندانی متخصص توانسته مغازه های دمپایی فروشی بسیاری را در کشور تجهیز و افتتاح نماید و صادرکنندگان بسیاری را تامین نماید.
اگر شما هم قصد ورود به این حوزه تجاری دارید می توانید بر روی مشاوره های دقیق و دلسوزانه این مجموعه حساب کنید و با تماس با کارشناسان مجموعه با لیست قیمت و محصولات جدید دمپایی آشنا شوید.

انتهای پیام / ۱۰۵
https://qomnews.ir/vdce7f8zxjh87pi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما