قم نيوز : قم نیوز: در حالی که رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در نشست خبری پایان سال خود به تمامی خبرنگاران قمی توهین کرده است، در اقدامی تعجب برانگیز، برای رسانه‌ها، تبریک سال نو فرستاده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و وزیر بهداشت در افتتاح مرکز بهداشت شهرستان قم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و وزیر بهداشت در افتتاح مرکز بهداشت شهرستان قم.
به گزارش قم نیوز، نشست خبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم که در واپسین روزهای امسال برگزار شد، با توهینهای عجیب ابوالفضل ایرانی خواه به خبرنگاران و اصحاب رسانه همراه بود به شکلی که وی از طرح سوالات از سوی خبرنگاران ناراحت شد و به جای پاسخ به سوالات منطقی و مودبانه خبرنگاران، دلواپسان نظام را هدف حملات خود قرار داد.

ایرانی خواه در این نشست به چند سوال منطقی روبرو شد که یکی از آنها، چرایی حضور دو هفته یک بار یکی از معاونان وی در منطقه عسلویه بود. از سوی دیگر پاره ای مشکلات پزشکی که اخیرا در برخی بیمارستانهای قم پدید آمده است، علامت سوال جدی در مقابل عملکرد ایرانی خواه قرار داده است، اما وی به جای پاسخ منطقی به خبرنگاران که در پیام نوروزی خود نیز بر آن تاکید کرده است، به ایشان حمله کرد.

اما در کمال تعجب، امروز، 29 اسفند، شاهد ارسال "پیام تبریک ریاست دانشگاه علوم پزشکی قم به اصحاب رسانه و خبرنگاران استان به مناسبت فرا رسیدن سال جدید" هستیم که نشان از کم توجهی و ادامه توهین ایرانی خواه به خبرنگاران دارد. یکی از اصحاب رسانه می گفت که رئیس دانشگاه علوم پزشکی از این جهت که این اظهارات در انتهای سال ادا شده است، شانس آورده زیرا در تعطیلی دو هفته ای مطبوعات، مجال پاسخ گویی به وی از دست می رود اما ظاهرا ایرانی خواه صحبت های چند روز گذشته خود را فراموش کرده است و تلاش کرده تا توهینهای روز نشست خبری را با یک تبریک پاک کند!

 در پیام ایرانی خواه آمده است: "بکوشیم تا در سال جدید مروج ایمان، تقوای الهی و عمل صالح که اساس دین است باشیم و با بیان جملات پرمهر به یکدیگر در اجرای افکار سالم و بیان احساساتمان غلفت نکنیم." شاید منظور از جملات پر مهر همان کلماتی باشد که وی در نشست خبری به خبرنگاران به کار برد!

وی در انتهای پیام خود آورده است: "آماده شنیدن هر گونه انتقاد و پیشنهاد سازنده از سوی خبرنگاران و رسانه ها به عنوان چشم بیدار جامعه، خواهد بود و از همین طریق در محضر خداوند متعال از کاستی ها و کمبود های ناخواسته عذرخواهی کرده و امیدواریم بتوانیم همگی با همدلی و تقوای الهی در خدمت رسانی به مردم نجیب استان قم کوشا باشیم." امری که قبل از نوشتن این سطور، کاملا خلاف آن را نشان داده است!

پایگاه خبری قم نیوز در سال 95 با همکاری دیگر اصحاب رسانه و انجمن صنفی روزنامه نگاران در قم به بررسی نارسایی ها و کاستی های دانشگاه علوم پزشکی در قم خواهد پرداخت و به ویژه بر مشکلات دانشجویان پزشکی، اشتباهات پزشکی و مبلغ حقوق رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و مدیران بیمارستانها تمرکز خواهد کرد تا با انتشار وسیع این مشکلات، وزیر بهداشت و دیگر مراجع درصدد حل مشکلات این بخش برآیند و با تغییر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، مرهمی بر مشکلات بخش درمان قم و ناراحتی خبرنگاران و اصحاب رسانه قم باشند.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcg7t9w.ak9un4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما