يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 77086
منبع : خبرگزاری فارس

بازگشت ستاره‌ها آرزوي قمي‌ها / جادوگر آسيا هم از قم رفت

قم نيوز : ستاره فوتسال قم در آستانه فصل جديد مسابقات ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور به دليل نامشخص بودن وضعيت نماينده قم قصد جدايي و رفتن به قهرمان ليگ را دارد.
بازگشت ستاره‌ها آرزوي قمي‌ها / جادوگر آسيا هم از قم رفت
بازگشت ستاره‌ها آرزوي قمي‌ها / جادوگر آسيا هم از قم رفت
به گزارش قم نیوز در حالی که ظاهرا ماجرای آماده‌سازی نماینده فوتسال قم برای حضور در دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور چیزی شبیه به سال‌های گذشته است و قمی‌ها هنوز چشم‌انتظار تصمیم قاطع برای فصل 1398 لیگ برتر هستند، برخی بازیکنان شاخص قمی در حال رفتن از قم به سایر تیم‌های لیگ برتری هستند.

 
مذاکره ستاره فوتسال قم با قهرمان لیگ برتر

ستاره فصل قبل تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم یعنی علیرضا وفایی که نقش بی‌بدیلی در کسب نتایج و موفقیت‌های این تیم تا نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران داشت، برای مذاکره اولیه و عقد قرارداد احتمالی با مدافع عنوان قهرمانی دو فصل اخیر لیگ برتر یعنی مس سونگون ورزقان راهی تبریز شد.

 
قمی‌ها در انتظار تعیین تکلیف تیم لیگ برتری

وفایی که در قم علاقمندان و طرفداران زیادی دارد و قمی‌ها به واسطه تکنیک بالا و چشم‌نواز این بازیکن و همچنین اخلاق و خصوصیات فنی قابل توجه این فوتسالیست به وی لقب جادوگر آسیا داده‌اند، شاید اگر کمی زودتر تکلیف تیم‌داری قم در فصل جدید مشخص می‌شد و سرمربی تیم قم نیز بالطبع معین می‌شد، این دست اتفاقات کمتر پیش می‌آمد و وفایی در قم می‌ماند.


بازگشت ستاره‌ها آرزوی قمی‌ها

این در حالی است که یکی از آرزوهای بزرگ تماشاگران قمی و علاقمندان به فوتسال در قم حضور بازیکنان شاخص این رشته همچون علی‌اصغر حسن زاده، ابوالقاسم عروجی، سعید تقی‌زاده، مسلم اولاد قباد، جعفر نجفی، طاها نعمتیان، سعید قلندری، مهدی زاهدی و ... در کنار یکدیگر است تا آرزوی دیرینه قمی‌ها یعنی قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران بعد از 20 سال تحقق یابد، که اگر این امکان محقق شود قطعا دور از دسترس نیست.


نبود حامی مالی بلای جان فوتسال قم

اما نبود منابع و حامی مالی قوی و دائم همیشه بلای جان فوتسال قم بوده تا این استان که یکی از استان‌های فوتسال خیز کشور محسوب می‌شود چهره‌های شاخص خود را از دست بدهد، چنانکه در دوره قبل بازی‌های لیگ برتر فوتسال ایران در سال 1397 بازگشت علیرضا وفایی به تیم قم دلخوشی‌هایی را برای علاقمندان و تماشاگران ایجاد کرد و زمینه‌ای شد برای آشتی مجدد تماشاگران با فوتسال تا این رشته بار دیگر شاهد حضور پرشور تماشاگران خود در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان باشد.

یقینا زحمات دیگر بازیکنان و عوامل تیم لیگ برتری فوتسال قم نیز در حضور چشمگیر تماشاگران نقش چشمگیری داشته اما همیشه برخی بازیکنان که مورد اقبال بیشتر و خرسندی بیشتر هستند در ایجاد این شرایط موثرتر خواهند بود و این تاثیر را سال قبل بی‌شک علیرضا وفایی در تیم سوهان قم داشت.

 
انتظار قمی‌ها از مسوولان برای تحول در فوتسال

اما نکته قابل تامل و گاها تاسف برانگیز این است در شرایطی که هر ساله علاقمندان فوتسال قم انتظار بازگشت دیگر چهره‌های شاخص فوتسال قم را دارند، اما شنیدن خبر جدایی جادوگر فوتسال قم در آستانه بیست و یکمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های کشور در سال 1398 قطعا برای آنها و فوتسال قم خبر خوبی نیست.

اما باید به این نکته نیز توجه داشت که اگر فوتسالیست‌های توانمند و مطرحی همچون وفایی یک قدم پیش می‌آیند، در قم نیز مسوولان مرتبط باید یک قدم در مسیر تعالی فوتسال قم بردارند، چرا که این بازیکن و امثال وی دوره محدودی برای فعالیت در عرصه قهرمانی و حرفه‌ای دارند و طبیعی است که فقط نمی‌توان با احساس و عشق بازی کرد بلکه باید به فکر آینده نیز بود و این بازیکنان حق دارند که به پیشنهادهای بهتر و گاها وسوسه‌انگیز دیگر تیم‌ها بیاندیشند و علیرغم خاطرات خوب و خوش با قمی‌ها به تیم رقیب بروند.

این در شرایطی است که مدیریت جدید ورزش و جوانان قم قول داده که امسال در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قم دارای یک تیم قوی‌تر باشد، پس قمی‌ها انتظار دارند هر چه زودتر شرایط حضور موفق تیم سال 98 مهیا شده و این سرمایه‌های مورد علاقه آنها از فوتسال قم جدا نشوند.

==============

گزارش از رضا جعفری

==============

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdch-vnq.23nq6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما