سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 97052

اخبار ویدیویی قم یکشنبه 2 خرداد 1400

قم نيوز : اخبار ویدیویی قم نیوز مورخ 2 خرداد 1400 را با اجرای حنا روحانی ببینید:
 




در اخبار ویدیویی قم نیوز مورخ دوم خرداد 1400 موارد زیر را با اجرای حنا روحانی می‌بینید:

اخبار ویدئویی قم، یکشنبه 2 خرداد 1400
سلام من حنا روحانی هستم واینجا قم نیوزه. ما امروز برق نداشتیم و به خاطر همین خبر رو بیرون ضبط کردیم

خبر اول اینکه قطعی برق در درمان کرونا اختلال ایجاد کرده؛ سه قمی هم امروز در اثر کرونا فوت کردند
قطعی گستره برق در اکثر مناطق کشور باعث بروز مشکلات متعددی شده که از جمله آنها اختلال در روند درمان بیماران کرونایی بوده است. این قطعی گسترده که از دیروز شروع شده و مشخص نیست تا چه زمانی ادامه دارد،  همه ساختمان ها و اماکن را دربر گرفته است. بنا بر گزارش ها این قطعی گسترده برق در روند درمان بیماران کرونایی هم موجب اخلال گردیده و بیمارستان ها و کادر پزشکی و پرستاری را با چالش جدی مواجه کرده است. امیدواریم این مشکل کشور را در آستانه انتخابات به سوی موج پنجم کرونا نبرد.
امروز در قم سه نفر در اثر کرونا فوت کردند و 65 نفر به دلیل ابتلا به کرونا بستری شدند. حال 72 بیمار هم وخیم اعلام شده است.

روز پر از قطعی برق در قم؛ مردم کلافه شده اند و مقصر اصلی مشخص نیست
درحالیکه قطعی گسترده برق به طور غافلگیر کننده ای از دیروز بسیاری از مناطق کشور را فراگرفته، گزارش های میدانی خبرنگار قم نیوز از قطعی سه باره و چندباره برق در برخی مناطق قم حکایت دارد. از سوی دیگر شرکت توزیع نیروی برق استان قم که زیرنظر تهران اداره می شود، همچنان از اعلام جدول زمانبندی برای  قطعی برق خودداری می کند و مردم کلافه و مستاصل قم را به سامانه برق من حواله می دهد. سامانه ای که دراین باره پاسخگویی ندارد.

اجتماعات مردمی برای انتخابات برگزار نمی شود و به جای آن بسته اینترنتی یک ماهه رایگان به مردم تعلق می گیرد
بنا به اعلام ستاد انتخابات کشور، با توجه به شرایط کرونایی، برگزاری هرگونه تجمع انتخاباتی از سوی هواداران و کاندیداها ممنوع است. این درحالیست که وزیر ارتباطات چند روز پیش در توئیتی اعلام کرده بود که با توجه به این ممنوعیت، کارگروه‌های ستادملی کرونا معتقدند که به جای برگزاری تجمعات انتخاباتی به شکل سنتی، از تجمعات مجازی استفاده شود و برای تحقق این امر، به کاربران بسته‌های اینترنت رایگان داده می شود. پیش از این نیز آذری جهرمی از تخصیص بسته انتخاباتی برای تمام نامزدهای منتخب شورای نگهبان خبر داده بود.

تغییر ساعات اداری هنوز قطعی نیست
درحالیکه چندی قبل بهرام سرمست استاندار قم از موافقت اولیه خود برای جا به جایی ساعت کار کارکنان اداری به ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ خبر داده بود و نهایی شدن این موضوع را منوط به هماهنگی با هیئت دولت و همچنین ابلاغ آن اعلام کرده بود، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم اعلام کرد: طبق قانون سقف کار کارمندان دولتی ۴۴ ساعت در هفته تعیین شده و پیشنهاد وزارت نیرو برای کاهش یا تغییر فعالیت دستگاه‌های اجرایی برای صرفه جویی در مصرف برق، برای ابلاغ باید در جلسه هیئت وزیران تصویب شود. گروسی افزود: صرفه جویی در انرژی به دلیل شرایط اقلیمی قم در اولویت دستگاه های اجرایی و خدمات رسان باید باشد و استفاده از وسایل سرمایشی کم مصرف و استاندارد مورد توجه قرار بگیرد.

ما هم مثل شما در خانه و محل کار برق نداریم؛ خدانگهدار.
 
 
انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdccixqo.2bqmp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما