دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : 8219

:گزارش تصویری: دیدار هیئت مدیره باشگاه صبا با استاندار قم

قم نيوز : قم نیوز: اولین جلسه هیات مدیره باشگاه صبای قم با حضور کرم رضا پیریایی استاندار جدید قم، عصر یک شنبه اول مرداد ماه در استانداری قم برگزار شد. در این جلسه استاندار قم بر نقش مهم اصحاب رسانه در موفقیت های تیم فوتبال صبا تاکید کرد.
به گزارش قم نیوز: پس از پایان این جلسه استاندار و اعضای هیات مدیره در جلسه ای مشترک با حضور یحیی گل محمدی سرمربی و حسین نجاتی سرپرست باشگاه صبای قم حاضر شدند و به گفته استاندار قم ، شخص ایشان پیش از این جلسه خواستار این شده بود که ورزشی نویسان نیز در این جلسه حضور یابند و این اتفاق تا کنون در بین مدیران ارشد استان قم سابقه نداشته است.

پیریایی در این جلسه خطاب به عباس جهان بینی و مدیران باشگاه صبای قم نقش بسیار مهم اصحاب رسانه را در موفقیت های تیم فوتبال صبا متذکر شد و افزود: پس از پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال می باید یك هفته نامه ورزشی به منظور حمایت و پشتوانه سازی برای تیم فوتبال صبا ایجاد شود تا این تیم تریبون و بلندگویی برای خود داشته باشد.

استاندار قم ادامه داد: ورزشی نویسان استان قم با جلوگیری از حاشیه سازی برای تیم فوتبال صبا می توانند موفقیت های بیشتر این تیم را رقم بزنند و با تحلیل های مناسب خود كمك كار این تیم باشند.
  • دیدار هیئت مدیره باشگاه صبا با استاندار قم

    دیدار هیئت مدیره باشگاه صبا با استاندار قم

  • دیدار هیئت مدیره باشگاه صبا با استاندار قم

    دیدار هیئت مدیره باشگاه صبا با استاندار قم

https://qomnews.ir/vdcb.8bwurhb59iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما