پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : 30634
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران:

نمایشگاه حمایت از یمن در مسجد مقدس جمکران برپا شده است

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برپایی نمایشگاه حمایت از مردم یمن و محکومیت جنایات آل سعود در ایام نیمه شعبان خبرداد.
نمایشگاه حمایت از یمن در مسجد مقدس جمکران برپا شده است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام عباس ابراهیمی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های ویژه فرهنگی مسجد مقدس جمکران در نیمه شعبان تعطیلات این ایام بررسی تحولات دنیا و جهان اسلام به ویژه خاورمیانه توسط کارشناسان بین‌المللی است، اظهارداشت: ما نمی‌توانیم نسبت به وقایعی که در کشورهای مظلوم منطقه به وقوع پیوسته بی‌تفاوت باشیم و به همین منظور در مسجد که به عنوان پایگاهی عبادی، اجتماعی و سیاسی است نمایشگاهی برای آگاهی بیشتر مردم در شبستان کربلاء مسجد مقدس جمکران برپا کردیم.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: با هدف ارتقای بینش معرفتی مخاطبان و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران نمایشگاهی را ویژه تحولات یمن تدارک دیده‌ایم و در آن تابلوهای عکسی در حول اتفاقاتی که امروز در مقاومت اسلامی مسلمانان یمن رخ می‌دهد به نمایش گذاشتیم.

وی گفت: کمپین حمایت از مردم مظلوم یمن در این نمایشگاه وجود دارد که زائرین مسجد مقدس جمکران با امضای طوماری جنایات آل سعود را محکوم می‌کنند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه در صحن مسجد مقدس جمکران تابلوی عظیمی با عنوان من یمنی هستم قرار دارد، خاطر نشان کرد: زائران و نمازگزاران می‌توانند با حضور در این نمایشگاه عکس یادگاری با پوستری که در آن نوشته «من یمنی هستم» بگیرند و به این طریق به نوعی از مردم مظلوم یمن حمایت کنند.

وی افزود: تمام اقداماتی که در این نمایشگاه انجام می‌شود نشانگر همراهی و حمایت مشتاقان نمازگزار از مردم یمن است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه ایستادگی در برابر ظلم و استکبار را از مکتب اهل بیت (ع) آموختیم، گفت: امام خمینی(ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی است و مقام معظم رهبری که خلف صالح ایشان است پیام انقلاب اسلامی را به تمام جوامع تشنه رسانده‌اند و خوشبختانه امروزه شاهد بیداری و مقاومت اسلامی در جهان هستیم.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfjvdm.w6dxmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما