يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : 30689
مدیر واحد تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز:

کارشناسان نماز به تهران اعزام می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر واحد تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز از اعزام ۲۰ نفر از کارشناسان نماز به تهران به مناسبت ماه رمضان خبر داد.
کارشناسان نماز به تهران اعزام می‌شوند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام اسماعیل ولی‌خانی با اشاره به اقدامات مرکز تخصصی نماز به مناسبت ماه رمضان اظهار داشت: ۲۰ نفر از کارشناسان مرکز تخصصی نماز به همین مناسبت به تهران اعزام می‌شوند تا به اجرای برنامه‌های مختلف مذهبی، مشاوره، سخنرانی در هیئت‌های مذهبی و... بپردازند.

وی افزود: تعدادی دیگر از کارشناسان در متروها و ایستگاه‌ها مستقر می‌شوند و بحث مشاوره و پرسمان نماز را برگزار می‌کنند.

مدیر واحد تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز با بیان اینکه برخی دیگر از کارشناسان به هیئت‌های خانگی اعزام می‌شوند گفت: این کارشناسان هر شب برای افطار از سوی یک هیئت خانگی دعوت می‌شوند و به تبیین معارف نماز و پرسش و پاسخ‌ها در زمینه نماز می‌پردازند.

وی یادآور شد:‌ تعدادی از همکاران و کارشناسان در نمایشگاه قرآن مستقر هستند که به بازدیدکنندگان مشاوره نماز داده و برنامه‌هایی برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌کنند.

ولی‌خانی با اشاره به اجرای طرح قیام ویژه ایام تابستان گفت: ‌این طرح حمایت از گروه‌های تبلیغی و جهادی است که پیش از ماه رمضان گروه ۴۰ نفری در مرکز تخصصی نماز از دوره شیوه دعوت به نماز بهره‌مند شده و در ماه رمضان و شرکت کنندگان در این دوره در طول ایام تابستان به نقاط مختلف اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: این مبلغان به مناطق خاص و عشایری اعزام می‌شوند و به بحث تصحیح قرائت نماز می‌پردازند و آداب نماز،‌ طهارت و مباحث مرتبط با خانواده را مطرح می‌کنند تا ساکنان مناطق عشایری با معارف نماز و وضو گرفتن آشنا شوند.

مدیر واحد تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز یادآور شد: طرح قیام در خراسان جنوبی، ‌لرستان و ‌چهار محال و بختیاری با هدف ترویج و توسعه فرهنگ نماز در مناطق خاص و عشایری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcf1vdm.w6dxcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما