دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : 30706
برای نخستین بار صورت گرفت

اجرای عمومی تئاتر معلولان در قم / نمایش چارقد سبز خاله گلنار به روی صحنه رفت

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل موسسه تئاتر طراوت استان قم از اجرای عمومی تئاتر معلولان برای نخستین بار در قم خبر داد.
اجرای عمومی تئاتر معلولان در قم / نمایش چارقد سبز خاله گلنار به روی صحنه رفت
به گزارش قم نیوز، محمدرضا شاه‌مردی با اشاره به اجرای نمایش چارقد سبز خاله گلنار گفت: این نمایش برای نخستین بار توسط گروه هنرمندان معلول در قم به نمایش در آمده است.

وی با اعلام اینکه چهار هنرمند در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند افزود: سه نفر از هنرمندان شرکت کننده در این نمایش معلول هستند.

مدیرعامل موسسه تئاتر طراوت استان قم به زمان اجرای این نمایش اشاره کرد و افزود: نمایش چارقد سبز خاله گلنار از روز شنبه مورخ ۱۶ خردادماه به مدت هشت شب در خانه نمایش ماه روی صحنه خواهد بود.

شاه‌مردی گفت: این نمایش قصه خاله‌ای است که چارقدش را باد برده و نمی‌تواند از خانه خارج شود و بچه‌های روستا دست به دست هم می‌دهند تا چارقد او را برگردانند.

وی با اعلام اینکه این نمایش که در جشنواره تئاتر معلولان موفق به دریافت چهار جایزه بازیگری شده است اظهار داشت: نمایش چارقد سبز خاله گلنار ویژه مخاطب کودک و نوجوان بوده و ضمن پرداختن به مضامین ارزشی نظیر حجاب، فضایی شاد و متفاوت را برای کودکان رقم می‌زند.

مدیرعامل موسسه تئاتر طراوت استان قم در خصوص عوامل اجرایی این نمایش بیان کرد: داریوش سخاوت نویسندگی و مهدی خجسته کارگردانی این نمایش را انجام و محمدرضا شاه‌مردی مدیریت تولید، احمد شریفی فرد طراحی صحنه، حمزه اقبالی دستیاری کارگردان، زهره خلیفه قلی طراحی لباس، عباس مومن موسیقی، سجاد رضایی مدیریت صحنه، فاطمه آخوندیان و حمیدرضا هادی، مدیریت اجرا و طراحی گریم و احسان گائینی طراحی پوستر و بروشور را بر عهده داشته‌اند.

شاه‌مردی به بازیگران این نمایش اشاره و افزود: خانم‌ها مریم هادی اطهر، فاطمه عابدین‌زاده و فاطمه کریمی و آقای مهدی خجسته در این نمایش به ایفای نقش پرداخته‌اند.

وی یادآور شد: مهدی خجسته عضو فعال موسسه تئاتر طراوت و مدیر امور ورزشی که قبل از این بازی در نمایش‌های مهرگیاه، شبنم و شب زباله، دروغ بزرگ روز یازدهم، قصه چهارپاره، جمکران تا بیکران و سُرمه را در کارنامه هنری خود دارد در این نمایش به عنوان کارگردان فعالیت کرده است.

مدیرعامل موسسه تئاتر طراوت استان قم با اشاره به زمان و مکان اجرای این نمایش گفت: نمایش چارقد سبز خاله گلنار هر روز از ساعت ۱۸ در محل خانه نمایش ماه به نشانی انتهای خیابان خاکفرج – جنب نمایشگاه دائمی استان قم – فرهنگسرای جوان پذیرای علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfvedm.w6dxxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما