سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۰۴
کد مطلب : 30846
منبع : سامانه اطلاع رسانی سراج 24
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

میدان مذاکرات هسته‌ای صحنه تضعیف اقتدار نظام و ملت نباشد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اجازه ندهیم در میدان مذاکرات هسته ای آمریکا اقتدار ملت ایران را تضعیف کند؛ البته این نکته حایز اهمیت است که آمریکایی ها در همه صحنه ها تسلیم نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران شده اند.
میدان مذاکرات هسته‌ای صحنه تضعیف اقتدار نظام و ملت نباشد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تهدیدات مکرر آمریکا علیه جمهوری اسلامی اظهار داشت: بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است؛ در طول این سال‌ها آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی همه نقشه ها و ترفندهای خود را به جریان انداختند و همه قدرت سیاسی، نظامی، اقتصادی خود را به کار گرفتند تا ملت ایران را تسلیم افکار شیطانی و پوسیده خود کنند.

وی افزود: نتیجه اتحاد شوم غرب و استکبار جهانی و مرتجعین منطقه قدرت روزافزون ملت ایران شد و امروز مسئله هسته ای نمادی از قدرت این ملت است که دشمنان می خواهند، این اقتدار را بشکنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن در همه توطئه های خود ناکام شده است؛ فتنه ۸۸ یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های آنها بود که نتیجه نگرفتند و مردم در حماسه ۹ دی پیوند ولایت و امت را به نمایش گذاشتند.

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اقتدار کنونی جمهوری اسلامی ناشی از رهبری های داهیانه امام(ره) و آیت الله العظمی خامنه‌ای و هوشیاری و بصیرت ملت است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار داشت: این عزت و اقتدار را باید تقویت کرد و اجازه ندهیم در میدان مذاکرات هسته ای آمریکا اقتدار ملت ایران را تضعیف کند؛ البته این نکته حایز اهمیت است که آمریکایی ها در همه صحنه ها تسلیم نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران شده اند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به یکی از دلایل تضعیف قدرت آمریکا گفت: مسئولان این کشور در دنیا جریان سازی می کنند؛ اما واقعیت این است که آمریکا در ایجاد طالبان، القاعده، داعش، جندالاسلام و گروه های تروریستی دیگر دست دارد، هدف نیز این است که نگرانی و چالش در کشورهای اسلامی به وجود آورند تا از انقلاب اسلامی دور شوند.

حجت الاسلام سالک عنوان کرد: رشد و گسترش بیداری در ملتها امروز یک واقعیت است و این بیداری ناشی از انقلاب اسلامی است؛ موضوع وال استریت، بیداری اسلامی در خاورمیانه، فروش بزرگترین کتاب در دنیا یعنی قرآن و ترجمه آن به بیش از ۲۰۰ زبان دنیا و رشد سریع اسلام در جهان جبهه استکبار را به وحشت انداخته است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcaiane.49nwy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما